Svar på frågestunden, del 2 ! :)



Liene
www.lienes.blogg.se 

1. Favoritgodis?
Svar: Hm choklad :D

Wilma
www.wiiiiilma.blogg.se

1. Vilken skola går du i?
Svar: Trångsundsskolan i Huddinge! :)
2. Hur gammal är du?
Svar: Jag är 15 år ;)
3. Är du oskuld?
Svar: You never know, you never know ;) <3
4. Har du pojkvän?
Svar: Nää jag är singel :)
5. Hur många pojkvänner har du haft?
Svar: som seriösa? fem kanske ! :)
6. Hur länge var ditt senaste förhållande?
Svar: Den varade i tre veckor. Men jag vart tsm med en kille som typ gör dumma saker.
Inte alls en sådan där snäll och rar typ man vill vara tillsammans med, så det rär bra :)
7. Bh-storlek?
Svar: Det är 75-80 B men tror dem har växt så kanske 80-85 B :)
8. Vem är din bästavän?
Svar: Lina är min allra bästaste vän ever! :)

Jennifer
www.jenniferlindahl.blogg.se

1. fvoritminne sommaren 2011?
Svar: Att jag träffade Lina Bergström www.kungawesome.blogg.se ;)
2. vart köper du oftast kläder?
Svar: Ginatricot, Cubus och H&M :D

Elina
www.annaelinas.blogg.se

1. Vad har du för planer om framtiden?
Svar: Att kunna bilda familj, antinge vara undersköterska eller jobba som psykolog :D
Sedan författare vill jag oxå bli :D det är najs ! Blå villa, blå bil och sådant :D
2. Vad vill du säga innan du dör?
Svar: Det beror på vem som sitter vid mig. Antinge att jag älskar den. Eller ''så långt bak jag
kan minnas har jag haft ett trevligt liv'' eller något väldigt vackert vill jag säga ! :)


Erika
www.erikagoransson.blogg.se 

1. Har du något minne som du aldrig kommer glömma? Vad? :)
Svar: Att jag träffade Lina :D kommer aldrig någonsin glömma henne :D

Simona
www.simoonaaa.blogg.se 

1. Hur ser din dröm kille ut? :D
Svar: Blåa ögon och svart hår. Eller en kille med blåa ögon iallafall ;)
Denna sort har jag varit väldigt förtjust i länge, men jag gillar självklart
folk som är blondiner och en massa annat ;) OFC! Men brunetter helst ! :)

 

#1 - - Felicia:

Svar: Tack! :)

#2 - - elsa!:

jo det är bara bra:D<3

#3 - - elsa!:

typ inget sj ?:D

Fb!<3

#4 - - Felicia:

Svar: jag gör inte så mycket kollar på tv bara ;) själv då?

#5 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

Tänkte bara fråga en sak. Du skrev att du har 75-80B , men att de har växt så du har 80-85B. Tänkte bara på att bh-kupan är bokstäverna (om brösten växer så har du A,B,C,D osv), men är du större runt om så är det sifforna. SOm jag har 80D, för jag har ganska stora bröst, men är inte jättestor runt om.



Tänkte bara påpeka det. Men du vet ju bäst själv vilken storlek du har. Tänkte bara om du tänkt fel när du skrev :)

#6 - - elsa!:

haha äre kul?:D

#7 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: haha, lugnt :)

#8 - - Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar:

Heeej gumman! :D hoppas du mår bra ?:) puss

#9 - - amanda [p h o t o]:

har en fototävling på bloggen, vore nice om du va med! -> http://amandapersson.blogg.se/2011/december/foto-tavling-anmal-dig.html#comment

#10 - - Michelle:

Haha håller med om att choklad är bäst!!:D

#11 - - LIENE:

Kul att läsa:)

#12 - - ♫♪ Sandra T:

hoppas du får en fin fredag :)

#13 - - Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar:

härligt och höra gumman :)



jodå samma här :D vad gör du då? <3

#14 - - elsa!:

jag tycker den är bättre än fest hos mange:D

#15 - - Anonym:

har en tävling på bloggen [fototävling] välj en bild och skicka länken! -> http://amandapersson.blogg.se/2011/december/foto-tavling-anmal-dig.html#comment / kram! :D

#16 - - elsa!<3:

amma här:D<3

#17 - - Sandra:

Hejsan vad gör du för skoj :D?

#18 - - issii:

Sv;Rätt så nära gullmarsplan ^^ själv då?:)

#19 - - Sandra:

Okej va kul :) ligger hemma och kollar på tv hehe :)

#20 - - anna:

sv: verkligen :D!



haft en bra daG?

#21 - - Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar:

Yes Yes! :D hoppas du får en bra dag imorgon :) <3

#22 - - Erika:

Roligt att du tog med min fråga :D

#23 - - Fashion Atmosphere:

Gud vad fin blogg du har!

puss <3

#24 - - Zak:

Kankse lite sen ute men vad har du för framtida mål & hur är din drömkille :)