VĂ€gvisaren till himlen - Eben Alexander 💕

 
Minns ni för nÄgra mÄnader sedan dÄ jag skrev en recension om boken "till himlen & tillbaka"? Det hÀr Àr en slags uppföljare pÄ den boken. Han berÀttar inte mer ingÄende pÄ hans egna upplevelser, dÀremot berÀttar han om andras nÀra-döden-upplevelser & gamla mystikers tÀnkande men Àven sÄ vÀl lÄngt tillbaka i tiden som Platon & Aristotales. En riktigt bra bok & kÀnde att jag lÀrde mig saker utav att lÀsa boken och för en icke troende person pÄ ett andligt liv - fÄr sig nog en ren tankestÀllare efter att ha lÀst den hÀr boken!
#1 - - NICOLE:

SÄna böcker Àr bra, nÀr man lÀr sig nÄgot frÄn dem och kanske fÄr ett ytterligare perspektiv :) SV: visst Àr den :) nÀ men man kan ju lÀngta till vÄren ÀndÄ :D
ja men det fÄr du, och dÄ kan du ju lyxa till det med snygga naglar :D

#2 - - Johan:

Den ska jag ocksÄ skriva upp. Har lagt in Till himmlen och tillbaka pÄ min boklÀsare nu, sÄ den ska jag lÀsa nÀr jag har lÀst ut den boken som jag lÀser nu. tror det var du som tipsade mig om den ocksÄ :)

SV: Det hÀr Àr roligaste tiden pÄ Äret om vi pratar hockey, Àlskar det! Vi har dessutom vÀnt skutan, som jag pratad om, och andraplatsen i serien Àr sÀkrad :)

Haha jaha, det fattade inte jag att det var! :P
Hoppas du mÄr bÀttre nu!
Jag har ocksÄ varit sjuk nu i över en vecka... :/

Det hÄller jag helt med om!

#3 - - Flisan:

Kul med en fortsÀttning :)