The me tag 💕

 
1. Vad tittar du pÄ eller lÀser pÄ din egentid? - jag tittar gÀrna pÄ serier faktiskt och för tillfÀllet tittar jag pÄ riverdale och sedan sÄ lÀser jag helst böcker om fantasy men Àven sanningsbaserade böcker.
 
2. Vad har du pÄ dig pÄ egentid? - gÀrna mjukisbyxor och nÄgot linne/tröja. Super mysigt!
 
3. Vilka Àr dina egentids skönhetsprodukter? - jag har inga, men i duschen anvÀnder jag gÀrna en mer lyxig
tÄl ifrÄn body shop, rituals eller nÄgon annanstans.
 
4. Favorit nagellack just nu? - fÄr ju i vanliga fall inte ha pÄ mig nagellack dÄ jag arbetar inom vÄrden. Men för
nÄgra veckor sedan hade jag pÄ mig under tiden jag var sjuk ett ljusblÄtt nagellack som var sÄ fin. IfrÄn depend!
 
5. Vad Àter/dricker du under egentid? - te eller kaffe.
 
6. Favorit ljus just nu? - mitt fina ljus ifrÄn SÀlen, formad som en snöboll. JÀttefin faktiskt! Och vÀrd 50 kr.
7. Har du nÄgonsin egentid utomhus? - nja.. Lite bara. Ibland dÄ jag gÄr och handlar eller tar en miniprom-
enad. Men egentligen inte.
 
8. Skulle du nÄgonsin gÄ pÄ bio sjÀlv? - nej, faktiskt inte. Ser dÄ inte nöjet med att gÄ pÄ bio och ser dÄ hellre
en bra film hemma.
 
9. Favorit online butik? - Hm.. Bonprix Àr jag vÀldigt förtjust i och Jotex dÄ det kommer till typ pÄslakan osv.
 
 
10. NÄgot mer? Vad gör du under din egentid? - jag tar det lugnt, bloggar, lÀser och Àter gott. Gör inte sÄ
mycket egentligen.
#1 - - Jeanette:

SÄ roligt inlÀgg :) Kul lista.

#2 - - Freja:

Ă€lskar Riderdale!

#3 - - Jonna:

Rolig lista <3

#4 - - Maria:

Kul lÀsning!