Sverige resan - Sala höghöjdsbana & linbana - del 9 💕

 
Minns ni som läste min blogg förra sommaren att jag berättade att vi skulle iväg på en KBT resa? Detta är vad
jag menade. Efter att ha lämnat Örebro vid 8:30 på morgonen åkte vi till Sala silvergruva och allt som hör där-
till. Mitt bland allt så fanns det en höghöjdsbana som var enorm och jag var så förväntansfull och även fast att
höga höjder är något jag är svin rädd för (alltså jag kan inte ens sitta på min killes axlar utan att freaka ut!) trodde jag att det skulle bli roligt. Men då jag väl stod där och försökte ta mig upp(som ni kan se) så vågade jag
tillslut inte. Min älskling fick dessvärre gå hela höghöjdsbanan själv, vilket han inte direkt kände någon ånger
för. Han tyckte det var svin roligt! 
 
Sedan kom vi till linbanan. Jag var även där förväntansfull och efter att ha stått och pratat med instruktörerna
så var jag så spänd inför att åka och valde att verkligen genomföra det, hur obehagligt det än var. MEN sen
råkade en utav instruktörerna berätta om typ risker på ett konstigt sätt som jag dessvärre inte förstod mig på.
Hon sade att om man hoppade istället för att skjuta ifrån sig så kunde det vara så att linan gick av. Och jag 
förstod då inte att det handlade om man vägde typ över 100 kg, inte alls mina 50 kg. Så jag gick verkligen
miste om något enormt roligt den här dagen och hoppas på att få göra om det någon annan gång!!
#1 - - Amanda:

Så kul det såg ut, hade dock aldrig vågat haha!

#2 - - MADDISENJ.SE:

Ser riktigt häftigt ut ju!!

#3 - - NATALIA:

De är verkligen så roligt med sånt :D