Om den 20:e och 21:a mars - tisdag & onsdag 💕

 
Hej fina ni! Igår så var det nämligen vårdagsjämning vilket firades in med strålande solsken, men kallt var
det. Men fint! Jag arbetade första passet efter semestern och det var ett rent helvete rent ut sagt! Alldeles för
tungt och för stressigt så att jag och min sjuksköterska fick för mycket börda på axlarna tyvärr. Men då klockan
slog strax innan tre och jag började dra mig hemåt mot min älskade pojkvän och visste att han både hade han-
dlat in middagen plus skulle tillaga det, så njöt jag i soffan. Tittat på inspelade program och bara tagit det lugnt.
Kvällen var även den lugn och mysig tillsammans med min pojkvän!
 
 
Och idag var det rocka sockorna dagen vilket jag självklart är med och firar för allas lika värde! Det var
nog dock ingen som märkte det på jobbet haha, så skönt att folk inte tittar allt för mycket på mina små stackare! Men annars på jobbet idag var jag på samma modul som igår och trotts att det var exakt lika tungt
som igår, gick det ändå bättre idag. Efter jobbet handlade jag och sedan unnat mig att få se på första avsnittet
utav shadowhunters som kommit ut med en tredje säsong och sedan tagit en långduschare. Nu tillagas potati-
sen och romsåsen är redan klar. Bara laxen som ska in i ugn och min älskling ska komma hem. Längtar! Resten utav kvällen kommer att bli lugn skönt nog och sedan får vi se om det bara blir teve mys eller om vi
spelar lite efterlängtat skip bo!
 
Kram 💕
#1 - - Marie:

Jag ser faktiskt ingen skillnad på blogg.se vart är det nytt? Samt jag glömde rocka sockarna idag, men vår chef gjorde det =D

#2 - - My:

Skönt att du kunde slappa på kvällen efter den jobbiga arbetsdagen !!

#3 - - Linnea Kinis:

så härligt med solsken! :)

#4 - - Maria:

Här hos mig har det städats och fejats idag, en tur till affären blev det också. Tagit ett långt bad ikväll och snart är det dags att krypa ner i den renbäddade sängen :)

#5 - - Carro:

Här firar vi men att det har snöat hela natten och är helt vitt, suck ;)

#6 - - Hanna Karlsson:

Vad jobbigt med stress på jobbet men härligt med en mysig kväll tillsammans med pojkvännen.

#7 - - Pauline:

så härligt med vårdagsjämning :D