Om den 1:a & 2:a mars - torsdag & fredag 💕

 
Torsdag:
Sista arbetade passet den hÀr veckan pga sjukdom men det var vÀl en helt okej arbetspass. RÀtt tufft psykiskt men det gick. Efter arbetet Äkte jag direkt hem, handlat & tagit ut ett paket, men annars bara tagit det lugnt. Inget speciellt hÀnde under kvÀllen förutom att bara vila.
 
Fredag:
DÄ var jag ledig ifrÄn jobbet. Inte kÀnt mig kry men inte gjort det pÄ ett tag sÄ att jag har för det mesta bara tagit det lugnt pÄ soffan framför serier eller med en bok. En el-mÀtar man kom hit för att mÀta elen förstÄs & annars har jag tvÀttat. NÀr N kom hem sÄ har inte mycket hÀnt, men vi ska sjÀlvlart se pÄ talang & andra roliga teveprogram idag.
 
Kram 💕
#1 - - Louise:

Hoppas du fĂ„r en fin helg nu! 😃

#2 - - Carro:

HĂ€rligt med en lugn fredag! :)

#3 - - My :

Krya pÄ dig!