Om den 14 mars - onsdag 💕

 
Herre jösses vilken underbar dag vi hade igÄr dÄ!! Började med att vakna upp till att det var strÄlande sol ute! Det har varit underbara backar idag ocksÄ & varit varmt och behagligt jÀmfört ned de andra dagarna och klart uppe pÄ toppen istÀllet för dimma. LÀmnade Jenny pÄ skidskola vid 9 & Äkte med mina förÀldrar plus Niclas i tvÄ backar innan de begav sig av för att hÀmta gumsan & sedan sÄ stack jag och Niclas pÄ Àventyr. Hittade en röd backe nÀst lÀngst bort pÄ SÀlfjÀllstorget som var helt orörd i princip (Manchestersnö!) och vi Äkte nog sju gÄnger ensamma dÀr. Mysigt! Kom in till lunch innan vi fortsatte ut & Äkte, den hÀr gÄngen med pappa eftersom att Jenny tramsade och fick dÄ gÄ in för dagen. TvÄ Äk sen ville han hem till min stackars mamma som knappt fÄr Äka alls & anslöt oss med min morbror i nÄgra backar innan jag vid 16:30 begav mig av hemÄt. LÄg dÄ pÄ plats 93 av hela SÀlen & hade Äkt 8 olika liftar & 30 Äk. Inte dumt!
 
Efter att ha vilat upp sig & sagt hejdÄ till min morbror som Äkte hem precis som min bror har gjort nu sÄ fixade vi iordning oss & vid 19:00 Äkte vi bandvagn frÄn Gustavsbacken ÀndÄ upp till "snÀgubben" pÄ toppen. Fonduade med oxfilé, grönsaker och hade potatisgratÀng & potatissallad bredvid. Nog aldrig blivit sÄ mÀtt i hela mitt liv & tycker Jenny varit sÄ himla duktig som orkade med hela tiden till 21:30 dÄ vi Äter var i stugan. Jag somnade rÀtt fort efter det med röda ögon, mohaha!
 
Kram 💕
#1 - - Sussi:

Det lÄter helt fantastiskt :)

#2 - - Lillabus:

LÄter och ser helt underbart ut. Har inte varit och Äkt skidor sedan nyÄr 14/15 sÄ det var ett tag sedan.

#3 - - Jonna:

Åh vill ocksĂ„ Ă„ka skidor <3