Mer till SĂ€len 💕

 
Förra helgen bestĂ€llde jag hem dessa ting: ett par understĂ€ll, en fleecejacka & byxor ifrĂ„n Intersport inför SĂ€len. Jag Ă€r faktiskt oerhört nöjd. Jag tyckte att understĂ€llet frĂ„n Craft Ă€r snygg med sina mönster, svarta byxorna frĂ„n Nike med ett par fickor till & en mysig och snygg Mckinley fleece. Älskar fĂ€rgen!
 
Jag köpte Àven ett till understÀll med mÀrket Mckinley som Àr lite stor, men fÄr fungera. Helsvart och fin! Jag köpte Àven tvÄ par skidstrumpor jag Ànnu inte hÀmtat ut frÄn stadium outlet som nog kommer sitta bra - crazy mönster men kan vara roligt. Hoppas att jag nu snart Àr redo för SÀlen - nu fattas tekniskt sÀtt en hjÀlm innan jag helt Àr klar!
#1 - - Jessica Högberg:

Nice, nÀr Äker du??

#2 - - Julia Svensson:

Åh sĂ„ fint!

#3 - - Netti Starby:

SÄ fina och nu ser du sÄ himla redo ut inför sÀlen! :-D Kramis

#4 - - My:

Roligt med nytt :D Snyggt!