Good morning 💕

 
Good morning! Idag Àr jag skönt nog ledig ifrÄn jobbet. Jag har kÀmpat pÄ bra dessa fyra dagar och egentli-
gen skulle jag arbeta helgen ocksÄ, men eftersom mÄendet inte Àr pÄ topp sÄ ska jag ta och sjukanmÀla mig.
 
Men trotts att mÄendet inte var pÄ topp sÄ har jag en massa saker som stÄr pÄ schemat. Nej, inte direkt men
jag hade precis en el-man hÀr som kontrollerade elen (tog max 7 minuter) och vid 12-17:00 sÄ ska jag ta och
tvÀtta. FÄr allt se om jag fÄr undan nÄgot frÄn golvet idag eller om jag kommer bli helt slut efter tvÀttandet.
 
Men annars blir det en mysdag inomhus idag för det mesta och njuta i soffan och försöka vila upp mig sÄ gott
jag kan. Hoppas att detta blir sista dagen som jag Àr hemma ifrÄn jobbet sÄ att jag slipper sÄdÀr hattigt komma
till jobbet och Äter pÄ sjukhus soffan igen. Wish me luck!
#1 - - NICOLE:

Å :/ Krya pĂ„ dig!! SV: tack snĂ€lla :D jag Ă€r jĂ€ttenöjd! NĂ€ det Ă€r ju inte sĂ„ vĂ€rt att göra det för bara nĂ„gra dagar.. Du fĂ„r slĂ„ till pĂ„ de lĂ€ngre semestrarna sen =)

#2 - - Alice:

Skönt att du Àr ledig, och lÄter som en bra idé att sjukanmÀla dig om du inte mÄr bra. <3

#3 - - JoJo:

usch dÄ! krya pÄ dig fina du!!

sv; Àsch det gÀller bara att öva sÄ fÄr man till slut till eyelinern snyggt ;)

jag tycker att du ska börja prenumerera pÄ bakboxen om du kÀnner att du har ekonomi för det. det Àr alltid sÄ kul att fÄ hem en box vare mÄnad med massa grejer :D

ja det Àr inte kul att det Àr förkylningstider Àn. jag drog pÄ mig en ny förkylning i onsdags. sÄ jobbigt sÄ nu Àr jag sjukt snuvig. haha! hoppas att din förkylning Àr helt borta nu :)

kram <3​

#4 - - Miss Jennifer:

Skönt med en ledig dag :)