FrĂ„gestund 💕

 
En frÄgestund Àr nÄgot jag inte har haft pÄ Är och dagar. Jag tÀnkte att det nu har tillkommit nya lÀsare som sÀkert
Àr intresserad utav mig, min blogg eller allmÀnt. Och dÄ tÀnkte jag passa pÄ att ha en frÄgestund som varar i nÄ-
gra dagar och sedan svarar jag pÄ allt med en lÀnk tillbaka till er. En win win.
 
OBS: jag vill dÄ gÀrna endast ha frÄgor, ej vanliga kommentarer. Dem hÀnvisar jag gÀrna till Àldre eller nyare inlÀgg som tillkommit/tillkommer.
#1 - - Emelie Andersson :

Åh vad roligt :)
- hur ser det ut i er hem? Skulle vilja se lite bilder?
- hur tÀnker du kring framtiden, om 5 eller 10 Är?
- har du nÄgra drömmar och mÄl med liv, bloggen?

#2 - - elin:

Vad fick dig att börja blogga? För/nackdelar med att blogga?

#3 - - Tina:

1. NÀr började du blogga och varför?
2. Vad Àr din favoritrÀtt?
3. Vad gör du pÄ fritiden?
4.Jobbar du eller pluggar?
5. FavoritfÀrg?
6. Favoritland?

<3

#4 - - JUNITJEJ:

SÄ kul med en frÄgestund!

NÄgra frÄgor:
Vilken Àr din största dröm?
Vad Àr det mest hemska du har varit med om?
Varför började du blogga?
Har du nÄgra sommarplaner?
Vad gör du helst en ledig dag?

#5 - - Louise:

Vad Àr det bÀsta med att blogga? :D

#6 - - Jonna:

Varför började du blogga och vad har du för framtidsplaner? <3

#7 - - Anita:

Vad har i för sommarplaner? :D

#8 - - NATALIA:

Ska ni resa nÄgot under Äret?

#9 - - Jessica Högberg:

BerÀtta lite om livet som undersköterska... pluggar ju sjÀlv till SSK och ska snart ut pÄ min första praktik=)