Första mars 💕

Tiden verkligen flyter pÄ. Nu Àr det mars och det firas in med ett dagpass och ledig imorgon, skönt nog. 
 
Februari bjöd pÄ en massa hÀrligheter som jag skrev igÄr: Niclas kom Äter hem, födelsedagskalas och en
massa mys i allmÀnhet. Jag hoppas innerligt att mars kommer att bjuda pÄ en massa hÀrligheter ocksÄ. Det
jag nu vet om mars mÄnad Àr att vi nÀsta vecka Äker till SÀlen tillsammans med min familj och min kusin med
sin familj. Vilket ska bli riktigt trevligt! Annars Àn sÄ lÀnge vad jag vet Àr det jobb som stÄr pÄ schemat och
kanske sÄ hinner vi pÄ nÄgot roligt som att ta och göra upplevelsen jag fick i födelsedagspresent utav Niclas.
 
Vad ska ni göra under mars mÄnad?
#1 - - Jonna:

Åh sĂ„ kul med sĂ€len!

#2 - - Linnea Kinis:

Ă„h herregud, redan mars! :)

#3 - - Anita:

Tycker Februari mÄnad verkligen sprang ivÀg.... Haha :D