Depend vinsten 💕

 
Ja, som ni kanske minns vann jag pÄ en tjejs blogg under juletiden. DessvÀrre rÄkade Depend företaget glömma att skicka min vinst - eller de trodde under julstressen att de hade skickat - och dÀrmed fick jag lite extra saker hem snÀllt nog.
 
Men sÄ typ tre mÄnader senare sÄ fick jag hem alltsammans & Àr sÄ nöjd. Speciellt över all fÀrgglatt nagellack! Tusen tack bÄde Depend & Miranda!
#1 - - Linnéa Gustafsson:

Åh vilka fina fĂ€rger pĂ„ lacken!!
Ha en fin Fredag :) Kram

#2 - - My:

Vad roligt :D Grattis :D

#3 - - Jeanette:

Men vilka fina produkter! JÀttefina fÀrger :)

#4 - - JoJo:

Ă„h vilken rolig vinst! :D

sv; ja och ed och eminen tillsammans Àr en sÄn bra kombo! :D

hum jag tror att jag vet vad du menar för möte. jag hade ett möte med min chef och en till person nÀr jag hade varit sjuk ett x antal gÄnger pÄ ett halvÄr. tror att dom har sÄ pÄ vissa arbetsplatser. Àr mest för att veta om dom kan hjÀlpa dig pÄ nÄt sÀtt, om du mÄr dÄligt och vill prata med nÄn. det Àr nÄt slags rutinsamtal dom har. det Àr inte sÄ farligt :P

ah okej, dÄ förstÄr jag. men jag tycker att du ska unna dig nÄgon box sen nÀr du tycker att det kÀnns rÀtt för en sÄn :) vet att du har sagt förut att du Àr sugen pÄ en dejtbox :)

hoppas att det Àr bÀttre med din förkylning nu och att du har kunnat jobba i veckan :)

kram <3​

#5 - - Emelie Andersson :

Åh sĂ„ fint! :) hoppas du blir nöjd med allt!