9 mars - fredag 💕

 
Arbetat dag idag vilket har gÄtt bra. Jag hade Àven en stundent som gick med mig & jag kan mest bara sÀga att det Àr svÄrt att ta över nÄgon annans arbete. Men det gick bra! Strax innan jag gick hem gav jag & en god kollega till mig dessa rosor till en annan underbar kollega som igÄr fyllt 23 Är. Stort grattis till henne!
 
 
Efter arbetet gick jag tillsammans med min kusin till tunnelbanan & vidare for jag hem till mig, packade det sista & pussades lite med min kille innan mamma hÀmtade upp mig. Handlat & sedan för det mesta latat oss & de har packat inför imorgon. Jenny har dansat & hÀrjat hÀr hemma min fina tös & av henne fick jag den hÀr fina skatten. Hon Àr sÄ söt!
 
Niclas jobbar natt idag sÄ ska tillbringa natten hos mina förÀldrar & sedan hÀmtar vi upp honom innan vi Äker vidare mot hÀrliga semestern! LÀngtar tills att fÄ sitta i bilen & hÀmta upp min Àlskade men först lite god natts sömn. Hoppas ni haft en underbar fredag idag!
 
Kram 💕
#1 - - Matilda Berlin:

Men alltsÄ Ähhh vilka fantastiska rosor! SÄ fina!! Hoppas du har en underbar helg vÀnnen!! <3

#2 - - Malin:

Fina rosor!