8 mars - torsdag 💕

 
Idag har jag skönt nog varit ledig. Blev att sova till runt sju, gick upp innan Ätta och har myst med frukost
framför stranger things. Tog mig Àven en mini promenad upp till postombudet för att hÀmta ut min blodtrycksm-
anchett och stetoskop som fungerar hur bra som helst. JÀttenöjd! Vid 11:00 vaknade min Àlskade pojkvÀn som
nu försöker stÀlla om dygnet dÄ han ska jobba natt imorgon för första gÄngen pÄ detta jobb och sedan dess har
vi bara tagit det lugnt. Vid 16:30 tog vi oss ut pÄ en hÀrlig promenad i ungefÀr mindre Àn en timme och jag kÀn-
de mig gott och vÀl nöjd efter det. Kastade lite snöboll ocksÄ dÄ vi har verkligen bra med kramsnö just nu hehe!
 
Nu blir det att Àta en chorizogryta till middag som min kÀraste har tillagat & se pÄ bland annat vem vet
mest och njuta utav den underbara torsdagskvÀllen. Sedan blir det inte mycket roligare Àn sÀngen till midnatt.
 
Hoppas ni haft en bra torsdag idag!
 
Kram 💕
#1 - - Julia Svensson:

Åh sĂ„ fin bild!

#2 - - Jonna:

SÄ skönt att vara ledig! <3

#3 - - NICOLE:

Å sĂ„ skönt med en ledig dag :) Nu Ă€r det snart helg och ojoj sĂ„ jag ska njuta ;D SV: ja men verkligen :) Helt perfekt :) . ja det Ă€r skönt :D

#4 - - Anonym:

Vill ocksÄ börja titta pÄ Stranger things!

Svar: Ja, den serien Àr riktigt Bra!
Carolina Knas Thoor

#5 - - Carro:

Hoppas du fÄr en hÀrlig fredag! :)

#6 - - Denise:

Önskar dig en fin helg! :)

#7 - - Anita:

Den serien Àr sÄÄ bra, fastnade helt för den nÀr jag började kolla pÄ den förut :D