6 mars - tisdag 💕

 
Första dagen tillbaka pÄ jobbet efter att jag varit sjuk under helgen och det har gÄtt bra. Efter arbetet sÄ
Äkte jag direkt hem och tog tag i sista kapitlet i en bok jag började lÀsa för mindre Àn en vecka sedan och sen
sÄ har jag bara njutit framför advokaten med en kaffe kopp och en banan. Mysigt!
 
Niclas kom hem vid 17:30 och dÄ har vi myst framför breaking news och sen har jag fÄtt prata om min
dag som skedde pÄ jobbet (möte med chefen). Disken Àr fixad, lunchen Àr tillagad inför imorgon och middagen
Àr pÄ G. Resten utav kvÀllen bestÄr utav att mysa i soffan och se pÄ en massa bra som gÄr pÄ teve.
 
Kram 💕
#1 - - Jasmine:

Vardagen kan vara himla mysig. Hoppas att du och sambon fÄr en skön kvÀll.

(Sent) Svar: Tack för dina ord. Att vara kÀnslomÀnniska som jag innefattar mycket kÀnslor, men det Àr alltid mer anstrÀngt nÀr kÀnslorna Àr alltför nÀrvarande.

Kram

#2 - - Jonna:

LÄter hÀrligt!

#3 - - Carro:

De lÀt som en hÀrlig dag! Hoppas du fÄr en hÀrlig onsdag med :)

#4 - - Linnéa Gustafsson:

Åh Ă€r advokaten bra? Funderar pĂ„ att börja se den :)

#5 - - NICOLE:

Skönt att det gick bra att vara tillbaka :) SV: haha man mÄste ju ta sitt ansvar nÀr man köper godis ;) ja himla skönt att det Àr ljusare lÀngre nu :)