5 mars - mĂ„ndag 💕

 
Tjusig blomma köpt ifrÄn ICA idag. TvÄ stycken som just nu stÄr pÄ fönsterbrÀdan i köket och ser vackra
ut. Är vackra! Idag har jag skönt nog varit ledig, kĂ€nt mig trött men inte direkt skönt nog. Åter tillbaka pĂ„ arbetet
imorgon. Annars har Niclas jobbat i princip hela dagen sÄ haft mormor som sÀllskap ungefÀr 1,5 timme, jag har
tittat pÄ guardians of galaxy vol1 och tron legacy. TvÄ jÀtte bra filmer! Sedan har jag lÀst en bok i mÀngder som
nu endast har epilogen kvar att lÀsa. Underbar men jÀttetragisk bok! Middagen lagas nu in och det blir potatis-
mos med fiskpinnar och god remouladsÄs idag. Gott! Hoppas att ni haft en underbar dag idag.
 
Kram 💕
#1 - - Linda Ph:

Vad hÀrligt med lite fÀrg i vardagen! Borde ocksÄ ta och köpa mig en ny blomma. Men mina dör bara. :/ :)

#2 - - Julia Svensson:

Åh sĂ„ fin bild!!

#3 - - Carro:

SĂ„ fin blomma! :)

#4 - - natalia:

JĂ€ttefin :D

#5 - - Linnea Kinis:

vÀldigt fin blomma :)

#6 - - Linnéa Gustafsson:

Åh vad fin blomman var!!