4 mars - söndag 💕

 
Nu jäklar ska man allt bli frisk! Idag då jag och pojkvännen skulle ut för att storhandla så hängde en påse
med saker ifrån apotea jag köpte igår på handtaget. Underbart att nu fått hem två nya c-vitaminer i brusform +
en multivitamin jag förr testat och tyckte mycket om. Härligt!
 
Aja, idag har jag skönt nog mått mycket bättre än vad jag har gjort på länge nu. En dag kvar hemma och
sedan åter på jobbet skönt nog. Annars har jag och pojkvännen knappt gjort något idag. Vi har storhandlat som
sagt och sedan har jag tagit hand om disken medan han har lagat maten och vi har tittat på dumma mej 2 och
the walk och ant-man. Tre jättebra filmer jag verkligen rekomenderar! Annars får vi se vad resten utav kvällen
kommer att bestå utav. Just nu håller jag på att fundera & fundera (aj..) nej skämtar. Men hoppas jag gör rätt
val!
 
Kram 💕
#1 - - Linnea Kinis:

dumma mig är så rolig! :)

#2 - - My:

Mysigt med film :)