4 år & 3 månader 💕

 
Med lite övertalning gick gullegrisen min med på en sådan här bild. Inte ofta man får ta selfies med honom om det inte handlar om semester hehe. Alltid något!
 
Många utav dessa inlägg blir lätt likadant skrivna så därför vill jag kort sammanfatta min tacksamhet till min
mest älskade pojkvän. Jag vill tacka honom för att han finns vid min sida, stöttar alla mina ideér och att han
alltid finns väl till hands. Jag älskar honom så grymt mycket och önskar att kunna stötta han lika bra som han
stöttar och älskar mig.
#1 - - Louise:

Men åh så fina ni är! :D

#2 - - Anonym:

ÅH, så fint!! <3

Svar: Tusen tack :D
Carolina Knas Thoor

#3 - - Anonym:

Åh, så fint!! <3

#4 - - Tina:

Sv; ja de var verkligen tur i oturen att flygen
Började gå den dagen vi skulle hem! När man ska hem vill man bara hem! Så söt bild på er! Stort grattis! Jättefin text med <3

#5 - - Julia Svensson:

Fina ni!

#6 - - natalia:

Grattis fina ni!

#7 - - Sussi:

Så söta :)

#8 - - Alice:

Åh, så fint, grattis till er! <3