3 mars - lördag 💕

 
Vad tycks om naglarna? MÄlade dem igÄr och Àr rÀtt nöjd sjÀlv & Àlskar den iskalla fÀrgen mot den hÀr
vintern. Aja idag har jag som sagt varit hemma ifrÄn jobbet och legat i soffan ungefÀr exakt hela dagen. Inte
orkat mycket mer. Lagade dock lunchen, tagit hand om disken och bakat chokladbollar till melodifestivalen
idag. Gott! Annars har jag bara legat i soffan, tittat pÄ teen wolf och lÀst i tidningar. EndÄ rÀtt mysigt men sÄ
himla uttrÄkande - speciellt dÄ killen min sen klockan 10:00 har suttit med vÄr stationÀra dator och försökt att
fÄ igÄng den dÄ den gick sönder i torsdagskvÀll. Typiskt! Hoppas att han lyckas eller att min kusins fÀstman
kan stÄ till tjÀnst.
 
Kram 💕
#1 - - Jonna Elb:

Snyggt!

#2 - - Miss Jennifer:

Söt fÀrg :D

#3 - - Carro:

Vilken fin fÀrg! :)

#4 - - Anita:

Snygg fÀrg! :D

#5 - - NICOLE:

Ja det blev ljusblÄa, som du pratade om :) hÀrligt SV: jo jag har haft det toppen :) och ja hon Àr en sÄ bra vÀn :d
Ja du fÄr ta det lugnt och krya pÄ dig ordentligt :))

#6 - - Junitjej :

SÄ fin fÀrg!