19 mars - mĂ„ndag 💕

 
HallÄ hallÄ! Titta vilka vackra krukblommor som redan Àr helt döda haha. Hemsk jag Àr! Hoppas nu pÄ att
kunna rÀdda dem. Men annars idag har jag bara tagit det lugnt. Inte rört mig utomhus idag, utöver att jag har
slÀngt soppor i trapphuset. Lyx ÀndÄ att ha soppmedkastet sÄ nÀra till hands! Aja, annars sÄ har vi bara latat
hos hemma skönt nog. Semestern tar slut imorgon men jag vet inte om jag riktigt sörjer det dÄ jag har haft det
sÄ himla bÀst den hÀr veckan. Men ja, kvÀllen fortsÀtter i samma stuk sÄ vet ej mer vad jag ska sÀga. Mysigt
ÀndÄ att pojkvÀnnen min ocksÄ varit ledig idag.
 
BTW Àr det nÄgon som har mÀrkt att blogg.se har Àndrat om?
 
Kram 💕
#1 - - Jonna:

Fina <3

#2 - - Julia Svensson:

Åh sĂ„ fin bild!

#3 - - elin:

Åh vilken fin blomma! SĂ„ vĂ„rig<3

#4 - - Linnea Kinis:

superfina blommor! hoppas dom gÄr att rÀdda :)

#5 - - NICOLE:

Hoppas du kan rÀdda dem :D SV: Hehe nej fick inget ;) Skrev du en lÄng kommentar?

#6 - - Alice:

Mysigt att han ocksÄ varit ledig idag! ^^ Ja, jag har ocksÄ mÀrkt lite förÀndringar pÄ blogg.se!

#7 - - My :

Jag Àr expert pÄ att döda blommor ;)

#8 - - Mirre:

Fin liten bukett, synd den redan vissnat. JassÄ har blogg.se gjort om

#9 - - Carro:

Åh sĂ„ fin! Jag har varit hemma med Joline i 1,5 Ă„r sĂ„ det kĂ€nns okej att börja jobba 4 dagar i veckan :)

#10 - - Maria:

JÀttefin blomma! Hoppas du kan rÀdda den :) Ja, nog mÀrkte jag att det var omÀndrat nÀr jag skulle skriva inlÀgg idag :)

#11 - - MADDISENJ.SE:

Men vad trist, fantastiskt vacker blomma ju :D

#12 - - Denise:

Haha jag Àr ocksÄ kass pÄ att ta hand om krukvÀxter xD

#13 - - Pauline:

vad trÄkigt att den dött :( fin var den iaf!

#14 - - NICOLE:

SV: kul om du ocksÄ pÄskpyntar :) sÄ mysig högtid :)