18 mars - söndag 💕

 
DĂ„sĂ„.. Åter i Stockholm som sagt och vardagsrutinerna ser i princip ut som det gjorde innan vi Ă„kte. Bara
det att det Àr Ànnu mer slappande och lite sovmorgon Àven för mig. Klockan Ätta vaknade jag imorse och vÀckte min kÀra prins och Ät Billys pizza till frukost eftersom ingen utav oss orkade handla frukost igÄr. Vid 11
gick vi över hem till hans kÀra mamma för att Àta lunch, umgÄs och spela lite kort. JÀttetrevligt som vanligt! Och
Ànnu trevligare dÄ min Àlskling inte blev lika sur pÄ oss med kortspelet den hÀr dagen haha!
 
Vid 15:30 var vi Äter hemma och smÄtt njutit utav den underbarar solen och klarblÄa himlen som visats 
idag. Underbart och sjÀlvklart klÀdde jag mig i ljusare fÀrger för att vÀlkomna kÀraste vÄren. Men annars sÄ har
vi bara degat i soffan, planerat eventuell resa till sommaren och sedan bara njutit i varandras sÀllskap. Har
precis tÀnt den hÀr snöbollen som jag köpte i SÀlen som en sovunir och jag bara Àlskar den. SkÀmtar smÄtt 
med min kÀraste mor om den och lampan som vi Àntligen har köpt lampa till - yes, den spaceade haha.
 
KvÀllen fortsÀtter med mys i soffan och sen kvÀll dÄ vi bÄda Àr skönt nog lediga imorgon och sedan sÄ
ska jag ta och titta pÄ nÄgot hÀrligt pÄ teven. Hoppas er söndag har varit bra idag!
 
Kram 💕
#1 - - Denise:

Åh sĂ„ vĂ„rig och fin outfit! :D

#2 - - Pauline:

vilken söt liten snöboll!