12 mars - mĂ„ndag 💕

 
Idag har det varit en hÀrlig dag men ÀndÄ en vÀldans jobbig dag. Det har snöat frÄn morgon till nu & kommer nog fortsÀtta ett tag till. Det har varit sjukt mycket snö, sÄ hÀr mycket snö har det aldrig varit sen 1986. DÄ förstÄr ni att backarna var nÀstintill omöjliga att Äka pÄ idag - men det gick! Tungt som attans men det gick. Först lÀmnade vi Jensan pÄ skidskola & Äkte nÄgon enstaka gÄng i barnbacken innan vi hÀmtade henne & jag stakade mig till min bror och pojkvÀn & Äkte med dem tvÄ gÄnger. Sedan har jag faktiskt inte stÄtt pÄ skidor idag. Jag tog mig ivÀg med Jenny, Niclas & Marcus till systemet och Ica dÀr Jenny fick trÀffa polisen. De var glada & tog emot henne med ett leende!
 
Marcus & Niclas tog sig ivÀg men vi resterande stannade hemma, spelat spel med Jenny och jag har passat pÄ att lÀsa nÄgot kapitel i min bok. Nu blir det middag & sedan lugn kvÀll med mitt sÀllskap.
 
Hoppas ni fÄtt en bra start pÄ vecka 11!
 
Kram 💕
#1 - - Linnéa Gustafsson:

HĂ€r Ă€r de ocksĂ„ extremt mycket snö, gĂ„r knappt att gĂ„ ute. Åh vad roligt för henne att trĂ€ffa polisen :) Kram

#2 - - NICOLE:

LÄter som ni har det bra trots den stora mÀngden snö :) SV: nÀ tyckte inte heller Benjamin skulle vinna =)

#3 - - My:

TrÄkigt att det snöade sÄ mycket, blir ju inte lika hÀrligt att Äka dÄ :(

#4 - - Jonna:

Ha en fin vecka <3

#5 - - Linnea Kinis:

oj, jobbigt nĂ€r det snöar SÅ mycket! :)

#6 - - Alice:

LĂ„ter som en mysig dag, hoppas du kan Ă„ka lite mer skidor imorgon! ^^

#7 - - NATALIA:

Snön fÄr gÀrna smÀlta nu,...

#8 - - Tina:

Sv: ja visst var dom fina! TĂ€nk om man kunde sminka sig sĂ„ fint, Haha!â˜ș Åh vad hĂ€rligt det ser ut! Fina bilder <3 sjukt, var i Dublin för ett tag sedan bara, dom har inte haft snö sedan 1986 dom har ju aldrig de, men vi timeade in att Ă„ka dit nĂ€r dom fick snö sĂ„klart! Ha de bĂ€st <3

#9 - - Carro:

Oj sÄ mycket snö men sÄ mysigt ni har det :)

#10 - - Anita:

Jisses sÄ mycket snö! :D

#11 - - Emelie Andersson :

SÄ himla mycket snö, dock hÄllet det Àntligen pÄ att försvinna hÀr och jag hoppas de fortsÀtter sÄ :)

#12 - - Malin:

Ja jösses vad snö, fina bilder.

Svar: Ja, det var det. Tusen tack :D
Carolina Knas Thoor