11 mars - söndag 💕

 
Första dagen pÄ skidor pÄ över tvÄ Är & det hÀr gÄtt bra! Vaknade 7:30 med att mamma fixat ordentlig frukost och jag Ät vÀldigt bra. Hela förmiddagen mellan 9-12 var Jag, mina förÀldrar, Niclas och Jenny i barnbackarna. Första gÄngen för Jenny pÄ ett par skidor och hon har Äkt mellan benen pÄ farfar & efter nÄgra Äk började hon ploga sig nedÄt, Äka liften sjÀlv & vid slutet av dagen kunde hon bÄde ta knappliften sjÀlv & Äka ned medan vi stod nedanför. Hon Àr sÄ duktig!! Och vÀldigt omtyckt av personalen. 
 
Åt lite lunch & vid 13:30 Ă„kte vi ut igen dĂ„ Marcus & min morbror sĂ€llade sig med oss. Jag tog mig Ă€ven tillsammans med Niclas, Marcus & min morbror och Ă„kte blĂ„ & röd backe och avslutade strax innan de. HĂ€rlig & solig dag. Handlade med min bror vid fem, dansat med Niclas & Jenny innan maten och efterĂ„t har vi pratat en massa vi vuxna. Trevligt! LĂ€st lite & nu blir det att sova för min del. Godnatt!
 
Kram 💕
#1 - - Sussi:

Ser riktigt kul ut :)

#2 - - MADDISENJ.SE:

Mysigt det dÀr sÄg ut

#3 - - Julia Svensson:

Åh sĂ„ fina bilder!

#4 - - Netti Starby:

Vad hÀrligt och vilka snygga skidor du har! :-D Kramis

#5 - - Jeanette:

Roligt att Ă„ka skidor :)