10 mars - lördag 💕

 
HallÄ hallÄ! Idag sÄ har jag suttit i bilen i princip hela dagen. Vid 5:30 gick jag upp, men Äkte inte fören 7:20 och hÀmtade upp min Àlskade pojkvÀn vid Gullmars & handlade Àven lite frukost. Sedan Äkte vi tvÄ med min bror medan Jenny och mina förÀldrar tog en annan bil. Niclas vann sova i 2 timmar innan vi surt nog blev tvungna att vÀcka honom för att vi skulle Àta lunch & resten av bilresan blev det en massa musik och hÀrligheter. VÀl hemma har jag bara tagit det lugnt i stugan & myst med min underbara Àlskling. Inom kort ska vi se pÄ Melodifestivalen och bara umgÄs.
 
Kram 💕
#1 - - Carro:

LÀt som en mysig lördagkvÀll :)

#2 - - Julia Svensson:

HĂ€rlig dag!

#3 - - Emelie Andersson :

Åh vad mysigt :) ha en bra och mysig söndag :)

#4 - - My:

Kan vara mysigt att Äka bil lÄngt :)

#5 - - Alice:

Mysigt, mysigt! ^^

#6 - - Jonna:

LÄter hÀrligt!

#7 - - Pauline:

vad kul! :)