Vecka 8 💕

Hittade den hÀr listan hos Nicole och tÀnkte att vad passar bÀttre Àn ett uppmuntrande lista och svar dÄ
man endast tillbringar dagen pÄ soffan i princip. 
 
Den hÀr veckan...
 
Vill jag: friskna pÄ mig sÄ att jag orkar med den hÄrda veckan nÀsta vecka plus orkar med hÀrligheter till helgen.
 
Ska jag: stÀda lite i lÀgenheten och till helgen slÀnga gamla matbordet plus stolarna och skaffa nytt.
 
Är ledordet: att ha det bra och njuta av det man har och inte klaga allt för mycket.
 
Är jag glad för: att jag har min fina familj - min Ă€lskade Niclas, mina förĂ€ldrar, min bror och brorsdotter som
stöttar mig i vÄtt och torrt.
 
Hoppas jag: att jag blir frisk ifrÄn förkylningen och att jag inte blir sjuk igen.
 
Tipsar jag om: att Äter njuta av allt man har och försöka leva livet precis som man sjÀlv vill göra.
 
#1 - - My:

Familjen Àr bÀst <3

#2 - - Matilda Berlin:

STORT krya pÄ dig vÀnnen! Skickar alla kramar (pÄ lÄÄÄngt, smittfritt avstÄnd, hihi)! <33

#3 - - Carro:

Vad kul med nya köksmöbler :)

#4 - - natalia:

Usch dÄ, krya pÄ dig!