Vecka 7 💕

 
Hur har din vecka varit? - Min vecka har varit bÄde bra och dÄlig. I mÄndags arbetade jag tredje passet i rad
och det hÀnde inte sÄ mycket mer efter det. I tisdags arbetade jag fjÀrde passet och var sjukt trött och nÀstintill
förvirrad, men det gick det med. Efter jobbet Äkte jag, mamma, min bror och hans dotter till Farsta centrum för
att umgÄs och till kvÀllen Ät jag och Niclas en nutella semla. I onsdags var det alla hjÀrtans dag och jag arbetade femte passet i rad och hade med mig en nybliven kollega som pÄ mÄndag ska börja gÄ helt sjÀlv. 
Riktigt roligt arbetspass faktiskt och efter jobbet firade jag och Niclas alla hjÀrtans dag tillsammans. I torsdags
arbetade jag sista arbetspasset pÄ den hÀr veckan, tack och lov och efter sjÀtte passet i rad sÄ Äkte jag helt
slut hem en kvart tidigare Ă€n vanligt. Åt sedan ute pĂ„ Texas Longhorn med Niclas och mina vĂ€nner och sedan
blev jag sjuk under kvÀllen. I fredags var jag skönt nog ledig men mÄdde pyton, smÄ förkyld efter sÄ mycket
anstrÀningar, men jag handlade, tog det lugnt och jag tvÀttade tillsammans med Niclas och mös sedan framför
talang. I lördags tog vi sovmorgon och sedan Äkte vi till BÄlsta för att fira mitt kusinbarn som fyllde 2 den 4/2
och min moster som fyller Är den 24/2. Blev barnkalas först i tvÄ-tre timmar innan resten av kvÀllen blev vuxen-
kalas med middag hos min moster, vilket var super trevligt. Idag sÄ ska vi pÄ lunch hos Niclas mamma och
efter det blir det vÀl att ta det lugnt, fixa lite hemma och vila upp oss inför kommande arbetsvecka.
 
Vilken tid har din vÀckarklocka ringt? - Veckar klockan har ringt vid 5:40 och 5:50 mÄndag-torsdag.
 
NÄgon lÄt som snurrar i ditt huvud extra mycket? - Prins Decibel med Uno Svenningsson.
 
Vad Àr det bÀsta som har hÀnt? - Jag gillade att fÄ trÀffa min familj, alla hjÀrtans dag var sÄ mysig och bra
och sedan sÄ tyckte jag Àven om att Àta middag ute med vÀnner samt kalaset i BÄlsta. Och att vara ledig
i fredags, igÄr och idag!!
 
Vad gjorde du under helgen? - Jag firade Dante och min moster Nina i BÄlsta och lunchade med Niclas
mamma under söndagen och tog det lugnt.
 
Vad Àr det bÀsta du har Àtit? - Jag tror nog salladen pÄ Texas Longhorn tar hem vinsten!
 
Det bÀsta köpet? - Jag gillar fingervantarna jag köpte plus parfymen ifrÄn H&M och sedan vet jag hur glad 
mitt kusinbarn kommer bli utav lÄtsas maten han fÄr i födelsedagspresent och min moster kommer nog Àlska
de trosor fick inför sin födelsedag haha! Jag har Àven igÄr köpt en ny tröja med roligt citat pÄ plus en blodtrycks-
manchett ifrÄn Wish. LÀngtar tills de kommer hem!
 
Veckans snyggaste outfit? - MÄste nog vara svarta jeansen frÄn vila, en blÄ blus ifrÄn wish och en kavaj ifrÄn
Bikbok!
 
#1 - - My:

Fin blus :)

#2 - - Amanda:

SÄ hÀrligt inlÀgg<3

#3 - - natalia:

Mysigt :)

#4 - - annipiie:

Riktigt snygg outfit.:D Jag har inte Texas Longhorn i min stad men har Àtit dÀr en gÄng och det var sÄÄ gott. Salladen mÄste jag ju testa nÀr jag Àr dÀr nÀsta gÄng. ;)