Uppdatering om hur jag mår 💕

 
Som ni är medvetna om så har jag legat hemma hela veckan pga att jag är sjuk utöver att jag testade att
gå i måndags. Jag mår väl bättre men fortfarande inte bra.  
 
Men idag så ska jag allt ta och göra något roligt utöver att bara ligga hemma, fången i mitt egna hem. Nä, jag ska till Ikea tillsammans med mina föräldrar och pojkvännen och handla in nytt köksbord samt
stolar hem och eventuellt en kökslampa. Får se om något mer dyker med hem, men det står på
schemat iallafall.
 
Förhoppningsvis känner jag mig tillräckligt bra både idag och imorgon så att jag kan återgå till arbetet
på måndag. Vi får allt se hur jag känner mig imorgon, men jag måste ta mig tusan testa. Wish me luck
idag iallafall på Ikea, hehe!
#1 - - NICOLE:

Ja lycka till och hoppas ni kan göra bra köp :) SV: ja det var verkligen perfekt =) Och så gott ;D
Jo det tycker jag absolut, kom snabbt in i det :) Men man får ge det ett par timmar, trycka runt lite och lära sig funktionerna :D

#2 - - Mirre:

Hehe ja, vi gick också där ett par timmar =D