Sverige resan - Örebro stad - del 7 💕

 
Då fortsätter vi på Örebro resan. Vi var där flest dagar därför som det kommer flest delar om just Örebro. Men
härliga Örebro bjöd på S:t Nikolais kyrka, fler fina bilder på slottet, selfies och mer bilder på konstverken. Det
är/var så fint och vi båda njöt där vi vandrade runt hand i hand!
#1 - - NICOLE:

Javisst är det fint :) Men jag har faktiskt aldrig varit inne i slottet, det får bli något vi får göra i sommar ;) I kyrkan gifte sig min pappa så där har jag ju allt varit iaf :D SV: ja det var en toppendag :) nä det hade jag ju inte heller haft innan som jag skrev, därför var de såå skönt :)Hoppas dina dagar går fort så du får vila ikapp lite sen ;)
Spännande :D

#2 - - Matilda Berlin:

Men åhh vad söta ni är tillsammans!! <33

#3 - - natalia:

Jättefina bilder!

#4 - - Louise:

Men vilka vackra bilder! 😃

#5 - - Alice:

Åh, Örebro är så fint! ^^ Har dock bara varit där på vintern, men då är det otroligt vackert med all julbelysning och slottet!

#6 - - Miss Jennifer:

Vad kul att resa :D

#7 - - Jonna%2520Elb:

Vilka fina bilder!

#8 - - Carro:

Så fina bilder :)