Sverige resan - Örebro slott - del 5 💕

 
Som jag nĂ€mde i tidigare delarna sĂ„ Ă€r vi kvar i Örebro och bor pĂ„ hotellet Elit som ligger precis intill Örebros
slott. Vad Ă€r inte dĂ„ passande att gĂ„ runt och titta pĂ„ slottet och allt som har med Örebros lilla stad att göra
innan konserten vi skulle se skulle börrja. Jag har tidigare varit kring Örebros slott, men dĂ€remot var det första
gÄngen för Niclas vilket var trevligt. JÀttemysigt och rÀtt perfekt vÀder att vandra runt pÄ - inte för kallt och 
inte för varmt. Mysig onsdag!
#1 - - Amanda:

Åh Örebro Ă€r verkligen mysigt! SĂ„ hĂ€rliga bilder<3

#2 - - Johan:

Det lĂ„ter mysigt! Hur lĂ€nge stannar ni i Örebro?

SV: Tack sÄ mycket! Klart att ett guld mÄste förevigas pÄ bild sÄdÀr ;)

Jag Àr inte sÄ mycket för Nutella faktiskt, det blir sÄ jÀdrans sött, men viktigast Àr ju att du blev nöjd med den!

Det blev ju en vÀldigt lugn AW, bara lite mat och kaffe, ingen krog, alkohol eller dans, men det var nice ÀndÄ :)

Skönt med lite lÄngledigt dÀr i helgen som var!

Just nu Àr det sÄdÀr med mig. Har varit sjuk idag. Feber och en begynnande förkylning, men jag hoppas inte det blir nÄgot av det och att det lÀgger sig innan det bryter ut pÄ riktigt...

#3 - - Anita:

NÄgot att besöka i sommar kanske! :D

#4 - - natalia:

AlltsÄ Äh sÄ hÀrligt!

#5 - - Pauline:

örebro slott Àr sÄ vackert!