Semmeldagen 💕

 
Idag Àr det semmeldagen - wihu! Dock Àr jag inte sÄ förtjust i semla dÄ det Àr mandelmassa i, men nu för tiden
kan man fÄ med bÄde vaniljkrÀm och med nutella haha. Eller ocksÄ göra egen, vilket inte Àr fy och skam heller.
Men det blir nog köpes för vÄr del idag och blir man kanske bjuden pÄ jobbet precis som förra Äret? Verkligen
fettisdagen idag haha..
 
Kommer ni Àta en semla idag? Och vilken Àr er favorit semla?
#1 - - Anonym:

Tycker vanlig Àr god, men gillar nog vaniljsemla bÀst i traditionell form, inte fastnat sÄ mycket för alla nya varianter =D

#2 - - Mirre:

Var jag som skrev

#3 - - Gabriella :

Åh som jag Ă€lskar semlor!!

#4 - - NICOLE:

Haha nu finns det ju alla varianter :) jag Àr inte heller förtjust i semla sÄ jag tog annat fika jag :) SV: ja det var en perfekt start pÄ dagen :)

#5 - - Znogge:

Fastlagsbullar Àr inte mina favoriter men köpte en med mandelmassa och en med nutella. Smakade en minibit av den med nutella och den var riktigt god!

#6 - - Johan:

Jag har faktiskt inte Àtit nÄgon semla idag. TÀnkte inte alls pÄ det nÀr jag handlade igÄr, men gott Àr det definitivt! Jag gillar nog bÄde vanlig hedelig klassisk semla och semla med vaniljkrÀm :)

SV: Jag har typ inte heller varit pÄ AW tidigare, det Àr inte riktigt min grej, men det hÀr var trevligt ÀndÄ :)

Ja det Àr ju oftast sÄ, oftast kommer det nÄgot bra ur skiten :)

Alla har vi vÄra styrkor och svagheter i livet, skolan Àr kÀmpig för mÄnga, men ditt vÀrde som mÀnniska minskar inte för det. Du Àr precis lika fin ÀndÄ och alla mÄste ju inte bli raketforskare liksom. Skulle du ÀndÄ vilja plugga i framtiden sÄ kan du ju göra det pÄ distans om du vill slippa allt folk i en ny klass och allt det dÀr :)

Hoppas allt Àr bra med dig nu, Lina!

#7 - - Alice:

Jag ska Ă€ta semla! Är inte heller jĂ€tteförtjust i det sĂ„ Ă€ter bara litegrann, men nu hade mamma köpt chokladsemlor och jag ÀÀÀÀlskar ju choklad, haha, sĂ„ de ska bli spĂ€nnande att prova! ^^

#8 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Semlor Àr för mÀktiga för mig... men skulle jag vÀlja en minisemester hade jag tagit den vanliga :D

#9 - - Denise:

För mig blev det en chokladsemla! Gillar inte mandelmassan sÄ det blev perfekt! :)

Önskar dig en fin alla hjĂ€rtans dag! <3

#10 - - Amanda:

Men mums sÄ gott! Kan tyvÀrr inte Àta semla :(