Om den 25:e och 26:e februari - söndag & måndag 💕

 
Söndag:
Igår så tog vi oss en rejäl sovmorgon och åt en riktigt god frukost innan vi satte igång att börja montera
ihop allt vi köpt ifrån IKEA. Vi började med matbordet som blev hur snyggt som helst och passar så sjukt bra
in i vår lägenhet plus två stolar som har armstöd på som min andra hälft alltid drömt om att få ha. Två pallar
som ska finnas till hands om gäster kommer på besök monterades ihop och även en kökslampa. Sedan börj-
ade vi stuva om i sovrummet då vi har ändrat helt! Vår säng står på andra sidan väggen nu och min garderob
som förr stod ihop står nu mitt emot varandra. Är vi nöjda? Nej, men det känns lite bättre nu och ännu bättre
kommer det att bli! Vi köpte även en matta till sovrummet som matchar rullgardinen och en exakt likadan matta
i vardagsrummet som vi köpte samtidigt. Plus en stooooor lampa som ni kan se - med star wars motiv - som
jag bara älskar!!
    Vi passade på att beställa ifrån onlinepizza igår då vi vid 20:30 var så sjukt trötta och orkade inte alls ställa
oss att laga någon mat. Skönt att bara sleva i sig maten och sedan mysa sig ned i soffan bland allt kaos vi har
åstadkommit i vardagsrummet för tillfället.
 
Måndag:
Natten till idag har varit skum. Det var riktigt obehagligt då Niclas somnade först & jag låg och liksom
var helt vaken och kunde absolut inte sova. Då jag är på väg att sova hör jag som fotsteg som springer upp &
ned ifrån en trappa, hur obehagligt som helst så tillslut satte jag igång teen wolf på mobilen via netflix så att jag
kunde somna till det. Obehagligt och undra som flundra om det hade med att vi stuvat om i sovrummet eller om
jag bara kanske var så sjukt trött och mottaglig?
    Annars var det första arbetsdagen sen jag var sjuk och det har gått bra. Mått dåligt till och från och det har
då inte varit ett lugnt pass, men det har gått. Skönt nog! Fick även reda på att semestern nu är beviljad och jag
nu kommer att få åka till Sälen om två veckor, knappt ens det. Ska bli så sjukt underbart!!
 
Efter arbetet åkte jag direkt hem, handlade och sedan dess tagit det lugnt framför teen wolf, bloggen och sen
har jag även läst lite ur en bok jag imorgon kommer att ha läst klart. Trevligt! Annars har jag fått vila upp i soff-
an efter en hektisk dag och blir nog att tillsammans med min älskade kille laga tacos idag till middag. På en
måndag?! Yepp, jag hade verkligen ingen inspiration till middag idag haha. Hoppas att resten av kvällen blir
lugn och jag hoppas innerligt att imorgon dagen (då jag har samma påfrestande grupp) blir bättre!
 
Vill även passa på att gratta min kära kusin Tindra som idag blir hela 14 år. Stort grattis!
 
Kram 💕
#1 - - Linnea Kinis:

oh tycker det är så jobbigt att bygga ihop allt från Ikea! men snygga köp :D gillar lampan!

#2 - - Carro:

VAd fint matbordet blev :)

#3 - - Anita:

Den där lampan är bra fin :D

#4 - - Matilda Berlin:

Men åhh vad underbart!! Så himla mycket fint, och sälen - sååå avis! Haha! Lova att åka lite för mig med =) Kram <33

#5 - - My:

Roligt med massa nytt :D