Om den 13:e & 14:e februari - tisdag & onsdag 💕

 
Tisdag:
God kvÀll! IgÄr var det en hÀndelserik dag. FjÀrde arbetspasset och jag var totalt ur balans. Sjukt trött och jag glömde bort en massa. Men trotts det gick det bra & efter arbetet mötte jag upp min kÀra mor och Äkte till FC för att handla en present till min kusinsbarn som vi ska fira pÄ lördag. Blev Àven att trÀffa Jenny & Marcus, köpa fingervantar + ny parfym och nutella semla. SÄ god! DÄ jag kom hem har jag myst hemma med N och tagit det lugnt. Sov Äterigen i soffan!
 
Onsdag:
Och Idag Ă€r det alla hjĂ€rtans dag & jag skulle egentligen ha varit ledig men tog ett "extra pass" och har dĂ€rmed gĂ„tt femte dagen i rad. Tufft! GĂ„tt bra, haft en underbar intro bredvid mig, smĂ„ Ă€tit godis som chefen bjöd pĂ„ & tagit det lugnt. Pulat med kusinens knĂ€ som var ett djupt sĂ„r som han fick av en olycka pĂ„ morgonen stackaren. Efter jobbet handlade jag innan jag Ă„kte hem, ringde mormor & fick samtal frĂ„n pappa angĂ„ende alla hjĂ€rtans dag & sedan bakade jag chokladmousse till efterrĂ€tt. Även trĂ€nat skönt nog idag! Vi har firat alla hjĂ€rtans dag med mys i soffan framför film och Ă€tit god mat och god efterrĂ€tt och Ă€lsklingen kom hem med ett par jĂ€ttefina rosor och han har Ă€ven fĂ„tt lite av mig. Mysig dag Ă€ndĂ„!
 
Kram 💕
#1 - - Mirre:

SÄ fin dukning och förstÄr att det Àr jobbigt med 5 lÄngpasset pÄ rad =D