Nyfixad dator 💕

 
Under december mÄnaden sÄ hÀnde en olycka med min dator. Inget orsakat utav mig men delen som ni
kan se som hÄller ihop skÀrmen med tagentbordet hade öppnats en aning. Jag tÀnkte inte mycket mer pÄ
det Àn att jag skulle hÄlla koll pÄ det, men sÄ lÄnade jag datorn till Niclas och han skulle bara stÀnga igen
datorn och det small till ordentligt. DÄ vi öppnade locket igen sÄg vi att det hade spruckit som ni kan se &
den hÀngde smÄtt löst, sÄ vi fick hÄlla i datorn ordentligt. 
    Riktigt trist, men den 29 decmeber Äkte vi in till Sickla för att lÀmna in den hos Elgiganten i hopp om att
den kunde lagas.
 
 
Och det kunde den ocksÄ och det bÀsta utav allt var nog att allt gick pÄ reklamation. SÄ allt blev gratis! SÄ
himla underbart. SÄ precis för en vecka sedan var vi och hÀmtade ut den och den Àr sÄ gott som ny. Allting
Àr nytt förutom tagentbordet och jag bara Àlskar doften som de har rengjort den med. Fortfarande doftar det
typ som vindruvor gör dÄ man har det pÄ lÀppsyl eller liknande. Doftar sÄ ljuvligt och jag Àr sÄ nöjd över att
jag Äter kan fÄ anvÀnda den igen - hel och nÀstan som ny!
#1 - - Miss Jennifer:

Underbart nÀr det blir grattis :D

#2 - - Jonna%2520Elb:

Åh sĂ„ hĂ€rligt att den Ă€r lagad <3