Mest gillade bilden - januari 💕

 
Den mest gillade bilden/bilderna under januari mÄnad blev helt klart bilderna efter att jag klippt hÄret. Jag sjÀlv kÀnde mig oerhört njöd och vacker dÄ jag promenerade hem frÄn frisören och dÄ jag fÄtt sÄ mÄnga likes pÄ instagram förstod jag att jag inte var ensam om det.
#1 - - NICOLE:

Ja sÄ fin sÄ! SÄ hÀrligt att fixa barret :D SV: förstÄr det :D Det Àr sÄ kul att fira :) Jo det kÀnns verkligen jÀttebra, har hittat bloggnistan igen sÄ att sÀga ;D . Ja precis! LÀttast Àr om du googlar , eller sÄ finns det videos pÄ nouw dÀr de berÀttar hur du gör för att föra över gamla bloggen :) Hela mitt arkiv pÄ den gamla finns pÄ den nya nu =) Inte kommentarer och sÄ men det kan jag leva utan :)

#2 - - Alice:

Åh, sĂ„ otroligt fint ditt hĂ„r Ă€r hĂ€r, förstĂ„r att det inlĂ€gget fick mĂ„nga likes! <3

#3 - - Flisan:

Fint :D

#4 - - Linnea Kinis:

sÄ fint det blev! :)

#5 - - My:

SĂ„ fint :)

#6 - - Mirre:

Finfint

#7 - - Pauline:

vad kul att fÄ se ska kolla vilken min Àr :D