Månadens inlägg - februari 💕

 
1. Hur har månaden varit? - Underbar! Niclas kom hem från Norrköping på heltid den 2 februari och vi har både firat tre födelsedagar, firat alla hjärtans dag och ätit nutellasemla på fettisdagen. Vi har även införskaffat oss ett nytt matbord och nya stolar plus en kökslampa och lite mer ifrån Ikea! En massa har hänt men även
sjukdom då jag var sjuk i över en vecka tyvärr.
 
2. Köpt något? - Jag har köpt ett stetoskop och två nya tröjor på wish samt två läppglanser. Även ett nytt 
köksbord som sagt samt stolar och annat ifrån Ikea. Jag köpte även två underställ, två par likadana skid-
strumpor, en fleecejacka och ett par byxor till Sälen också.
 
3. Gett bort något eller fått något? - Jag gav bort leksaksmat till Dante och tre par snygga trosor till min
moster i födelsedagspresent. Ett kinderägg med tema för Frost till min älskade brorsdotter. Även en trisslott
och en rolig nyckelring till min kille på alla hjärtans dag. Jag har även gett min kusin Tindra en födelsedags-
present där hon fick ett fint armband.
Jag fick ett par rosor utav min älskade pojkvän på alla hjärtans dag! Och jag fick även söta små köksredskap
utav mina föräldrar ifrån Ikea hahah!
 
4. Har något varit extra bra? - Ja, att Niclas åter kom hem ifrån Norrköping. Så skönt att åter ha honom
hemma igen på fulltid.
 
5. Läst någon bok? - Jag har läst Helena och Hades skriven av Josephine Angelini samt vägvisaren till
himlen skriven av Eben Alexander.
 
6. Månadens serie? - Hemlock Groves & Lucifer.
 
7. En favorit fotograferad bild av dig under februari.
 
8. Bästa outfiten.
Helt klart en kavaj ifrån Bikbok, en blå blus ifrån Wish och ett par svarta jeans ifrån Vila.
#1 - - My:

Skönt att han är hemma nu :)

#2 - - Amanda:

Så roligt inlägg!<3