Hemlock Groves 💕

 
1. Vad handlar serien om? - övernaturliga vÀsen för det mesta. Handlar om att en ny kille flyttar med sin mamma till en ny stad dÀr han finner en vÀn som liksom han har nÄgot onaturligt över sig. I första sÀsongen handlar det om att hitta mördaren som dödade flera oskyldiga flickor och i dem andra tvÄ sÀsongerna handlar serien om allt möjligt sÄ som att finna ett barn, stoppa massaker som de fÄr via drömmar osv osv.
 
2. Vad gör serien bra? - att det handlar om övernaturligt Àlskar jag men ocksÄ alla vÀnskapsrelationer & kÀrleksrelationer som Àr sÄ fina. Och att fÄ passa in nÄgonstans, visa hur kÀmpigt mÄnga kan ha det med sÄdant.
 
3. Vilka karaktÀrer tycker du bÀst om? - Jag gillar Letha som Àr sÄ genomgod & jag gillar Àven Peter som alltid försöker göra det bÀsta för alla & i smÄ doser Roman.
 
4. Vilka karaktÀrer tycker du minst om? - Olivia i alla sÀsongerna.
 
5. BÀsta paret i serien? - Letha &  Peter.
 
6. SÀmsta paret? - Peter & Miranda.
 
7. Hur kÀndes det nÀr du sÄg sista avsnittet (sÀsong tre avsnitt 10?) - ledsamt eftersom att det alltid Àr trist dÄ en bra serier slutar, men samtidigt tycker jag att serien nÄgon gÄng mÄste fÄ ett slut annars spÄrar den ur.
 
8. Har du nÄgon scen som du Àlskar? - Jag gillar faktiskt dÄ Peter Àr öppen med Roman & visar vem han verkligen Àr. Det tyckte jag var en fin scen dÄ han har nÄgon att lita pÄ.
 
9. Vad fÄr serien för betyg? - serien fÄr 4,5 av 5 T!
#1 - - Jonna Elb:

Rolig lista <3

#2 - - Anonym:

Har faktiskt aldrig hört om denna men alltid kul med nya förslag! <3