27 februari - tisdag 💕

 
Godagens! Idag sÄ fick jag mig en mÀrklig start pÄ dagen. Jag kom till arbetet tidigt och dÄ jag kom sÄ 
stod inte mitt namn pÄ tavlan. Jag undrade förstÄs hur fel det kunde ha blivit och var jag egentligen ledig idag?
Nej, kvÀllen igÄr mÄste ha gjort nÄgot fel sÄ att jag blev utebliven pÄ en vÄrdgrupp - men dÀremot sÄ fanns det
ingen koordinator för dagen. SÄ chefen tyckte att jag skulle hoppa pÄ stolen och köra fram till klockan 15:00.
Jag var inte jÀtte glad pÄ tanken dÄ det Àr ett tufft jobb och jag har för den delen aldrig gjort det - men jag hade
nog inte sÄ mycket val och det har gÄtt hur bra som helst! Det var tufft men det var Àven roligt och lite action i
vardagen hehe. Jag var nöjd och glad dÄ jag skulle gÄ ifrÄn jobbet och ut i snöstormen...
 
...Som dÄ inte var nÄgon vidare. Fy tusan sÄ tufft det var att ta sig igenom och inte tala om hur kallt det
var!? Jag höll pÄ att frysa ihjÀl dÄ jag var tvungen att gÄ ifrÄn sjukhuset till tunnelbanan pÄ 20 minuter dÄ bus-
sen inte ville stanna för att det var alldeles för halt tydligen. Men jag hÀmtade ut understÀllet, en fleecejacka &
ett par byxor plus en vinst ifrÄn postombudet, handlade och gick sedan hem med mormor i hörlurarna. Mysigt!
Nyss har jag tagit en hÀrlig dusch, ser pÄ teen wolf och ska njuta i soffan med en mandarin. Blir nog en senare
middag idag men vad gör det? Mysig fortsatt kvÀll iallafall och hoppas ni ocksÄ fÄr det!
 
Kram 💕
#1 - - Carro:

Ja usch vad kallt det Àr just nu!!!

#2 - - natalia:

SĂ„ fin :D

#3 - - Miss Jennifer:

Riktigt riktigt kallt hÀr med :(

#4 - - Louise:

TrĂ„kigt! :/ ja men usch va kallt det Ă€r!!! đŸ˜©â€ïž