24 februari - lördag 💕

Good evning! Idag sÄ blev det att stiga upp tidigt för att vara klar vid 10:00 dÄ mina förÀldrar skulle komma
förbi och ge oss lite smakrÄd innan vi alla fyra möttes upp pÄ IKEA vid typ 10:30. VÀl dÀr pÄ IKEA mötte vi upp
min faster med sin man och tillsammans gick vi runt och Àven var för sig dÄ vi skulle titta/hitta saker. Vi stannade
upp vid 12:30 för att Àta lunch tillsammans innan vi fortsatte vidare. Jag och min sambo fick med oss: ett matbord
med tvÄ tillhöriga stolar plus tvÄ pallar ifall att vi fÄr gÀster, fyra sittdynor till dem, tvÄ hyllaktiga som kommer att
sitta pÄ vÀggen sÄ smÄningom, en kökslampa, en lampa till vardagsrummet (som för övrigt Àr hur cool som helst!),
en matta till soffbordet/soffan, en matta till sÀngen/sovrummet och en massa smÄsaker som avfallspÄsar, en ram
till en poster jag vann under julen, en toaborste och sÀkert nÄgot annat. Jag fick Àven jÀttefina köksredskap utav
mina förÀldrar, haha, sÄ söta!
      Annars sÄ var vi hemma runt 17:30 och utöver att jag sprang upp till centrum för att köpa mig och Niclas en
varsin magnum glass till kvÀllen, sÄ hjÀlptes vi Ät (min sambo, jag, min bror och vÄra förÀldrar) att bÀra in allt till
lÀgenheten och sedan ta bort vÄrt gamla matbord, fyra stolar plus vÄr julgran haha! Underbart att bli av med
dessa ting.
 
Nu ikvÀll blir det bara att ta det lugnt. Vi ska se pÄ melodifestivalen, mysa framför andra program och mysa i
varandras sÀllskap med en god magnum glass. Imorgon fÄr vi bÄda en ordentlig sovmorgon (nja, hoppas att jag
fÄr det iallafall) dÄ vi sedan inte har annat planerat utöver att fixa ihop allting och att allt hamnar pÄ dess rÀtta
stÀlle. 
 
Hoppas att ni haft en underbar lördag!
 
Kram ​💕
 
Vill Àven passa pÄ att skriva grattis pÄ födelsedagen till min kÀra moster!
#1 - - JoJo:

Äh jag Àlskar ikea! :D

sv; det tycker jag ocksÄ att jag fÄr. oftast sÄ gillar jag alla produkterna som Àr i boxarna :D

jag tror att jag tycker att januari och februari Àr jobbiga mÄnader för att det fortfarande Àr vinter, mörkt och man har brist pÄ d-vitamin. jag har aldrig varit nÄgon vintermÀnniska om man sÀger sÄ :/

hÀrligt att du hade en bra helg :) trist att du var rÀtt förkyld. hoppas att det har blivit bÀttre med förkylningen nu :)

kram <3​

#2 - - natalia:

Trevlig helg!

#3 - - Anonym:

Ă„h vad kul med Ikea! :D

#4 - - Linnea Kinis:

det var jag som skrev förra kommentaren. vet ej om det blev anonymt eller om jag hann med att skriva en signatur :)

#5 - - Carro :

Kul med shopping hem :)

#6 - - Matilda Berlin:

WOW vad mycket ni hittade!! SÄ kul =)) Kram sötaste <33

#7 - - Jasmine:

Att vara pÄ IKEA Àr ju sÄ himla roligt! Jag ska försöka fÄ med mig sambon dit inom kort. Det var över ett Är sedan vi senast var dÀr! Kul att du och din sambo hittade sÄ mycket till ert hem. :)

(Sent) Svar:​ Tack för att du delar med dig av dina kloka ord!

Fint att lÀsa att du och din Niclas Àntligen kan dela vardagen alla dagar i veckan. Bra kÀmpat av Niclas att bli fÀrdig med sina studier.

Kram

#8 - - Pauline:

sÄ kul med ikea :D