23 februari - fredag 💕

 
Idag har det varit en riktigt underbar dag. Idag har jag varit ledig ifrÄn jobbet och inte sjuk (Àven fast att jag dock Àr halv sjuk) och igÄr kvÀll innan jag gick och lade mig sÄ fick jag en vagel i ögat. Vilket förstÄs inte har gÄtt över efter en god natts sömn men det har Àven gjort att jag har varit sÀnkt idag. SÄ bara myst i soffan idag framför teen wolf och inte gjort nÄgon nytta alls. Vid 17:00 gick vi hem till Niclas pappa & blev bjudna pÄ tre rÀtters! Blev jordÀrtskockssoppa med baconströssel och stekt bröd med ost & pharmaskinka till förrÀtt. Till varmrÀtt blev det torsk med mandelmos & till efterrÀtt nÄgot som heter gimo, som var hur gott som helst! Efter en massa snick snack och trevligheter sÄ tackade vi förr oss runt 20:30-20:45 och gick hem för att se pÄ talang. Nu myser jag framför teen wolf medan han spelar lite. Blir nog rÀtt tidig kvÀll dÄ vi ska till Ikea imorgon. Mysigt Mysigt!
 
Kram 💕
#1 - - Carro:

Vilken god mat! :)