21 februari - onsdag 💕

 
Ännu en dag hemma. Jag har besluat att vara hemma nu hela veckan eftersom att det Ă€r dumt att gĂ„ till-
baka för tidigt. Hade annars bara varit imorgon och sedan hade jag varit lÄngledig. RÀtt chill vecka ÀndÄ! Men
idag sÄ har jag knappt gjort nÄgot vettigt. Jag handlade för att ha nÄgot att göra, spelat sims 3 och tittat pÄ en
massa serier och skojat pÄ snap med min bÀstavÀn som ocksÄ legat hemma och varit sjuk den hÀr veckan.
Jag passade Àven pÄ att laga middagen idag som bestod utav ugnspannkaka, vilket var super gott! Nyss myst
med Niclas framför teveprogram, men nu vart han sugen pÄ att spela ett orm-spel pÄ datorn och dÄ passar jag
vÀl pÄ att skoja vidare med bÀstavÀnnen, spela sims 3 och logga in hÀr. Hoppas ni haft en bra onsdag idag!
 
Kram 💕
#1 - - NICOLE:

Ja det Àr nog klokt att stanna hemma och vila upp sig :) Krya pÄ dig!! SV: tack :) Hehe jasÄ vad syftade du pÄ dÄ? :)

#2 - - Carro:

Vad bra att ta sig tid till att bli frisk :)

#3 - - Matilda Berlin:

Kanske inte den roligaste anledningen, men Äh vad skönt med lÄnghelg, hihi! Krya pÄ dig vÀnnen <33

#4 - - Ida:

Bra beslutat! kram<3