18 februari - söndag 💕

 
HallÄ hallÄ! Sunday Àr det allt och hÀr fÄr ni en avatar ifrÄn min snap som jag skaffade igÄr. Undra hur
lÀnge jag ska ha det igÄng, hehe. Men annars idag somnade vi i soffan runt 03:00 och sov framtill 08-09:00
och tagit det lugnt framtill att vi gick hem till N's mamma vid 11:00. Ätit lunch och spelat en massa parti kort
innan vi vid typ 15:30 gick hemÄt. Fixat med disken, vikt tvÀtten och tagit det lugnt framför serier och nu snart
ska vi vÀl ta och Àta lite middag och se pÄ en film tillsammans. Imorgon Àr det Äter jobb som gÀller och den
hÀr veckan har jag enbart studenter med mig hela tiden. Wish me luck!
 
Kram 💕
#1 - - anniepiie:

LĂ„ter som en chill söndag! :)) Åhh ska du vara typ handledare till dom i veckan som kommer nu dĂ„? Va roligt, kommer nog gĂ„ strĂ„lande. Kram

#2 - - Louise:

Hoppas du fÄr en riktigt bra vecka trotts studenter ;)