16 februari - fredag 💕

 
God dag god dag! Idag har jag skönt nog varit ledig vilket har varit sjukt underbart. IgÄr kvÀll fick jag för-
juvulus ont i halsen som besvÀrat mig under hela natten sÄ idag har jag varit trött pga sjukdom men Àven för
att jag anstrÀngt mig sÄ mycket nu. Mest tagit det lugnt i soffan men Àven varit produktiv idag dÄ jag har hand-
lat present till min moster, bytt en vinstlott till en nitlott, handlat pÄ coop, systemet och apoteket innan jag gjor-
de pannkakor till lunch och pratat i telefon med mormor och min bror. DÄ Niclas kom hem har vi tvÀttat som 
Àven nu pÄgÄr framtill klockan 20:30 och sedan blir det att Àta middag och se pÄ talang och bara njuta utav
kvÀllen. Hoppas att ni har haft en bra fredag idag!
 
Kram 💕
#1 - - NICOLE:

HÀrligt med en ledig dag och du hann ju med mycket :D SV: ja det Àr det verkligen :) jodÄ tack det Àr helt ok! LÀngtar efter annat jobb och lite vÄr ;) Haha. SjÀlv? :D

#2 - - Linnea Kinis:

ska ocksÄ se talang ikvÀll :)

#3 - - Louise:

LĂ„ter som en hĂ€rlig fredag 😃 ledigt Ă€r ju alltid skönt att ha 😃

#4 - - Carro:

De lÀt som en hÀrlig ledig fredag! :)

#5 - - Jessica Högberg:

Mysig fredag! Vinstlott mot nitlott lÀt ju dock trisst;)

#6 - - MartinaOlsson:

sv; Hej! Vad konstigt, jag har ju kontaktat dom med dina adressuppgifter för lÀnge sedan. Men vad bra att du hörde av dig, jag ska kolla med samtliga tre företag nu pÄ direkten! Har dom andra vinsterna som du vann kommit fram till dig som dom skulle? :)

#7 - - Mirre:

Hihi sÄdana ugglor har ju tösen pÄ vÀggen

#8 - - JoJo:

det Àr sÄ skönt nÀr man fÄr sÄ mycket gjort :)

sv; ja jag fÄr vÀl prioritera en londonresa nÀsta gÄng istÀllet för en new york resa xD haha!

jag kan förstÄr att du tycker att det Àr underbart att ha honom hemma igen :D
nej jag tycker att bÄde januari och februari Àr jobbiga mÄnader :(

jag dukar som man ska, men nÀr jag vÀl ska Àta sÄ byter jag plats besticken i hÀnderna sÄ jag har kniven i vÀnster hand och gaffeln i höger. kan inte Àta annars. haha xD

ja oftast sÄ finns det tyvÀrr ursÀkter för att Àta nÄt gott :P samtidigt sÄ lever man ju bara en gÄng ocksÄ. man ska leva efter det man sjÀlv tycker Àr bÀst kÀnner jag :)

hoppas du fÄr en fin helg tjejen!
kram <3​

#9 - - Linnea Kinis:

för mig Àr det tvÀtt-dags nu istÀllet. gÀÀÀsp! :)