11 februari - söndag 💕

 
GodkvÀll! DÄ var helgens pass över men inte innebÀr det ledig för min del för det. Nej, men dÀremot sÄ
hoppas jag att det blir en lugn mÄndag plus att jag hoppas att det viktiga samtalet jag vÀntar mig under morg-
ondagen ska gÄ bra! Annars sÄ har dagen varit rÀtt okej. RÀtt mycket att göra dÄ vi Àr mindre personal pÄ 
helgerna, men det har gÄtt bra. DÄ jag slutade mötte jag upp pojkvÀnnen, handlade och gick sedan direkt hem.
Spelat skip bo, umgÄtts och Niclas har lagat pulled pork idag som var hur gott som helst, as usual! Nu ska han
prata med NorrköpingsvÀnnerna om en resa vi allihopa ska ta och göra under sommaren troligtvis och sedan
sÄ blir det vÀl fortsatt mys framför filmen SWAT. Hoppas ni haft en bra helg & hoppas att ni fÄr en toppen start
pÄ vecka 7 imorgon!
 
Kram 💕
#1 - - Emilia:

SÄ mysigt! Hoppas ocksÄ du fÄr en bra start pÄ veckan imorgon fina du! <3

#2 - - Maria:

Min helg har varit lugn och skön. Varit pÄ landet och myst med HÄkan och hans katter :)

#3 - - Carro:

Fin du Àr och ja, filmen var jÀttebra! :)

#4 - - Miss Jennifer:

Hoppas samtalet gÄr bra :)

#5 - - Mirre:

Hoppas att din mÄndag blir bra och samtalet du vÀntar pÄ kommer

#6 - - natalia:

HĂ€rligt :)

#7 - - CIssi:

LÄter som en bra helg. Hoppas du fÄr en fin mpndag och att samtalet gÄr bra