Månadens avslutande - november månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa på den här månaden? - Födelsedagsfirandet för min bror och min pappa plus ute-
kvällen den 13 november, konserten den 25 november och sedan alla underbara helger tillsammans med Niclas! ♥ Och att det även var snö i tre dagar, så himla mysigt även fast jag velat haft fler sådana dagar!
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden? - Hm.. Att Niclas har behövt att åka varenda söndag. Alltid så
himla jobbigt, men så underbart då man åter får honom hem igen!
 
3. Det bästa köpet den här månaden? - Alla julsaker jag köpt till vår kära lägenhet, jultröjan ifrån bonprix,
stödstrumpor ifrån vårdväskan, två mascaror ifrån lyko och glasögon plus solglasögon i min styrka. Love it!
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden? - Jag har inte direkt fått någonting den här månaden.
 
5. Det bästa som du har gett bort den här månaden? - Jag har gett pappa både farsdags present plus en
födelsedagspresent och sedan så har jag gett min fina mormor en coop-tygpåse som hon vart så glad över!
 
6. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden? - Jag har läst tre böcker utav Richelle Mead
(fruset blod och skuggkysst och läser just nu löftet) och första delen på shadowhuntersserien och påbörjat
andra delen.
 
7. Den mest spelade låten den här månaden? - Måste nog vara så mycket bättre låtar, nog mest tolkade 
utav Uno.
 
8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden? - Inga faktiskt.. Men jag och Niclas vill väldigt gärna
gå nästa månad.
 
9. Vad har du inte gjort den här månaden som du vill göra nästa månad? - Fira vår årsdag självklart!!
 
10. Bästa outfiten för den här månaden.
 
#1 - - Mia Forsberg:

Alltid lika kul att läsa dessa månadslistor :) Mysigt att handla julpynt och andra julsaker. Jag älskar julen och den här tiden före jul/nyår, så mysigt! Har ni börjat julpynta än? :) Tänkte det var en vecka sen du skrev kommentaren.

#2 - - Anonym:

Så mysig jultröjan såg ut!

Svar: Ja, den tröjan är sjukt mysig och jag kommer nog att älska att ha den på mig på julafton eller dagen efter då jag firar jul flera gånger i år :D
Carolina Knas Thoor

#3 - - Julia:

Låter som en bra månad :)

#4 - - MALINDENISE:

Vilket härligt inlägg!