Jag utmaning - jag mår bäst.. 💕

 
Jag mår bäst... Då jag får vara med min pojkvän. Tillsammans med honom är där jag hör hemma. Han är mitt
hem och jag bara älskar honom utav hela mitt hjärta. Han är verkligen den bättre hälft utav mig som gör att jag
har förändrats mot det positiva hållet. Han är den mest godhjärtade, varmhjärtade och mest omtänksamma
person jag känner. Och att fler i min släkt känner samma sak (att han jämt ställer upp, utan frågor, finns där
för dem och ständigt god) gör mig så himla lycklig. Jag blir lycklig över att få höra hur bra vi två passar ihop &
det får mig verkligen att må bäst! Här nedan kommer jag att att visa mitt allra första kort Niclas gjorde till mig
på alla hjärtans dag - 2014!
#1 - - Mirre - Sweetwords:

Då mår jag också bäst, så fint inlägg du gjort =D

#2 - - Netti Starby:

Åh vilket fint inlägg! <3 Kramis

#3 - - Bella:

Så fint inlägg!

http://nouw.com/bellss

#4 - - elin:

Fint inlägg!<3

#5 - - jessy:

Men åh, va gulligt!

#6 - - Anita:

Fint! <3

#7 - - Photo by E M E R E L L A:

Åh vad fint gjort av honom :)

#8 - - JoJo:

så fint inlägg!!! :D

sv; kul att du gillar inlägget om mig :)

ja det har lugnat ner sig för mig men känner typ ingen motivation till bloggen just nu och har känt så ett tag också. därför blir det alltid så sena svar från mig nu för tiden :(

hoppas allt är bra med dig tjejen! :)
kram ​​​​​💕​

#9 - - Alice:

Åh, så fint! <3

#10 - - Louise:

Men va fina ni är! :)

#11 - - Tisa:

Vad fint skrivet! :)

#12 - - Days by Johanna:

Ditt inlägg har valts ut bland tre till och vinna. Jag har startat en omröstning som pågår i 24 timmar. Den med mest röster vinner!

Här hittar du omröstningen!

http://daysbyjohanna.se/2017/may/omrostning-jag-mar-bast.html#comment