20 mars - mĂ„ndag 💕

 
En bild pÄ mig ifrÄn förra fredagen pÄ morgonen innan jag skulle dra mig till tunnelbanan. En hÀrlig 
morgon som jag beskrev den. Men idag var inte morgonen sÀmre, förutom att jag insÄg att jag skulle ha gÄtt
nÄgra minuter tidigare och smÄ stressade upp till perongen. Men det gick bra! VÀl pÄ arbetet gick det ocksÄ
bra. Inte varit pÄ den fÀrg jag idag var pÄ hur lÀnge som helst nu, sÄ kul med lite variation och patienterna Àr
hur trevliga och gulliga som helst.
 
Efter arbetet Äkte jag direkt hem förutom att jag snabbt stannade förbi Ica för att handla in skonas tvÀtt-
medel, sköljmedel samt ett par diskhandskar till mig dÄ jag komiskt nog inte kan diska för hand och detr Àr 
vÄrt enda alternativ just nu haha. Men vi hÄller pÄ för fullt att montera ihop tevebÀnken som vi fick hjÀlp med
igÄr utav mina förÀldrar, men Àn Àr inte allt klart. Och till middagen idag blir det allt att se pÄ talang!
 
Förresten mÄste jag dÄ sÀga att idag Àr det en hel vecka sedan som jag och Niclas dÄ flyttade in i vÄr
lÀgenhet och sÄ underbart det Àr. Trivs som handen i vanten & jag Àlskar verkligen vÄr lÀgenhet!
 
Kram 💕
#1 - - Natalia:

SĂ„ mysigt att no bor tsm <3

#2 - - Days by Johanna:

SÄ fin bild pÄ dig! Och hÀrligt ni trivs i lÀgenheten!

#3 - - Gabriella :

Åh sĂ„ skönt att ni trivs!!

#4 - - Tilda Barkselius:

Åh vad hĂ€rligt att du trivs sĂ„ bra i er lĂ€genhet!

#5 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera Ă€ven lĂ€rare och doula ★:

AnvÀnder alltid diskhandskar, men det Àr för jag Àr rÀdd om mina naglar :-p

#6 - - Ida Lindborg ♡:

Fin du Àr!

#7 - - Mirre - Sweetwords:

Underbart och en vecka redan sÄ fort det gÄr

#8 - - NICOLE:

Å sĂ„ roligt att du trivs sĂ„ bra och att det funkar sĂ„ bra :) SV: jaa det var sĂ„ gott och mysigt :) Och ja, tur att just han vann. En riktig vĂ€rdig vinnare som inte har gjort livet vĂ€rre för nĂ„gon annan (kan ju lĂ€tt bli tjafsigt sĂ„dĂ€r) och bara jobbat pĂ„. SĂ„dant gillar jag :) . Haha kĂ€nner igen det dĂ€r med att vara sĂ„dĂ€r tokivrig och bara vill göra klart allt nu nu nu :D
Tack det hade jag! =)

#9 - - Wilma:

Vad hÀrligt att ni trivs!

#10 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

ÄÄh sÄ kul med nytt boende ju, finns inget bÀttre Àn en sÄdan kÀnsla av nystart!

#11 - - maria:

Grattis till lÀgenheten, sÄ hÀrligt!! :))

#12 - - jessy:

JÀtte fin bild pÄ dig! :)

#13 - - Piezes:

Men vad hÀrligt! Grattis till er och lÀgenheten!:D kram