Om den 17:e och 18:e februari - en fredag & lördag 💕

 
Fredag:
IgÄr sÄ försökte jag mig pÄ en sovmorgon, men förgÀves. Killen min Äkte ivÀg runt Ätta snÄret för att Äka
ivÀg och titta pÄ en visning som skulle kunnat bli en gemensam bostad - men det var nÄgra saker som vi inte
kÀnde att vi uppskattade, sÄ han tackade nej och nu har vi fÄtt Ànnu hÀrliga nyheter och hoppas pÄ det bÀsta!
Men dÄ han kom hem Ät vi tillsammans en hÀrlig god frukost, sedan lunch nÄgra timmar efter det och efter lite
mys och lugn och ro Äkte vi bÄda ivÀg till varsitt jobb. Och pÄ arbetet gick det bra, inget mÀrkvÀrdigt direkt.
Killen hÀmtade mig efterÄt och hem direkt för att sova, dÄ bÄda var sjukt trötta och jag hade en liten huvudvÀ-
rk som dÄ gav efter dÄ jag fÄtt flera timmars sömn. SÄ skönt!
 
 
Lördag:
Och idag försökte jag ocksÄ mig pÄ en sovmorgon, men Àven dÀr förgÀves. Jag vaknade lite smÄtt med
skratt eftersom att jag trodde Niclas lÄg bredvid mig i sÀngen och tog pÄ sig deodoranten. Men det gjorde han
förstÄs inte och eftersom att han tog ett extra pass den hÀr lördagen for han ivÀg relativt tidigt. Och han fick
Àven upp mig ur sÀngen vilket gjorde att jag dÄ inte kunde somna om, sÄ dÄ min pappa hörde efter om jag ville
se pÄ Suicide Squad tillsammans med dem, gjorde jag det mer Àn gÀrna. Tog med mig min uggle filt jag fÄtt
ifrÄn finaste Jeanette och Ät sedan frukost framför filmen. Mysigt! Sedan Äkte vi ivÀg till Mio och lite andra
stÀllen och blev sedan lÀmnad hemma hos min blivande svÀrmor dÄ vi var bjudna pÄ middag hos henne. Efter
som att killen inte skulle vara hemma fören 17.00 och hans mor 17.30 sÄ unnade jag mig serietittande samt
boklÀsning. SÄ mysigt!
 
Hos Marianne har vi haft det trevligt, som vanligt. Rökta rÀkor bjöds det pÄ och Àven Niclas goda köttfÀ-
rssÄs med spagetti. Gott! Nu Àr vi mÀtta och belÄtna med Àven lite likör i kroppen och kortspel. Dock vann jag
endast 1 gÄng pÄ 4 omgÄngar, men vÀrt det! Vi sÄg Àven pÄ melodifestivalen, men inga bra bidrag idag heller..
 
Hoppas att ni ocksÄ har haft tvÄ bra dagar & haft en bra helg hittills!
 
Kram 💕
#1 - - Therese:

LÄter som tvÄ bra dagar :) Jag har med haft det bra :)

#2 - - Carro:

HÀrlig helg! HÀr Àr inte lÀtt att fÄ sovmorgon heller, morgonpigg bebis ;)

#3 - - Linda:

Åh mysigt med kortspel :-)

#4 - - My:

Åh sĂ„ mysigt med frukost framför en film pĂ„ helgerna :D

#5 - - jessy:

Mums rÀkor Àr ju det bÀsta :D Hoppas ni fÄr bra nyheter sedan dÄ om bostaden :D

#6 - - Mia Forsberg:

LÄter som du haft en bra helg hittills, och jag hoppas Àven din söndag blir bra :) Nu blev jag sugen pÄ köttfÀrssÄs nÀr jag lÀste att ni Àtit det igÄr, Àr sÄÄ lÀngesen jag Àtit det.. HÀr blir det en sallad idag till middag med lite allt möjligt i, bland annat salami och massa grönsaker :)

Jo jag har haft en bra söndag Ă€n sĂ„ lĂ€nge. En mysmorgon med katten och god frukost innan jag körde ben pĂ„ gymmet, dĂ€r lyckades jag ta PB i tvĂ„ övningar! :D Å för ett tag sen har jag duschat sĂ„ nu tĂ€nkte jag ta lite fruktsallad och kaffe. Blir en lugn em/kvĂ€ll hĂ€r :) LĂ„ter som du ocksĂ„ fĂ„r en bra och mysig/lugn söndag :)

Ah okej vad roligt, dÄ Àr det snart dags för Londonresan :D

Hehe nej bÄde Takida och Stiftelsen Àr svenska band :) Det Àr samma sÄngare i bÄda banden :D

#7 - - deninrekampen:

LÄter som att du haft en hÀrlig helg! Hoppas ni hittar ett bra gemensamt boeende, hÀrligt om ni kan bli sambos ju! :D Kram