Födelsedagspresenter - från släkt del 3 💕

 
För 55 år sedan fick min mormor den här otroligt fina armbandet då hon fyllde 20 år. Eftersom att många
vet är jag allergisk emot nickel och då jag fyllde jämt passade jag då på att önska mig ett guldarmband.
Vilket då jag också fick, men inte vilket guldarmband som helst. Utan en 55 år gammal, ur snygg med
märket Bismark och som då min mormor har ägt. Min mamma har talat gott om det här armbandet. Då
mormor fick det så hade hon då en berlock som var en klacksko, som min mamma gott lekte med som
liten. Så det här är verkligen en otroligt fin födelsedagspresent som också har en stor betydelse för mig!
 
Varenda dag ungefär som jag är ledig eller då jag arbetar dagpass, sätter jag på mig det här armbandet.
Jag är så otroligt nöjd ska ni veta! Och jag älskar att smycket är så antikt och unikt i dagens läge och 
det kan man se med spännet som man sätter fast armbandet med. Inte många ungdomar har ett sånt
här fint smycke. Jag är otroligt nöjd, vilket ni alla har förstått vid det här laget nu. Tack mormor, I love u!
 
 
Och utav min fina bror fick jag 400 kr. Ett bidrag till att jag ska köpa mig en ny mobiltelefon och jag vet nu
vad jag ska ha för en mobil. Jag har valt att köpa en likadan mobil som min pojkvän har - en samsung 
galaxy s5 neo. Just nu har jag S5:an och det jag uppgraderar den med är ju då kameran osv osv, annars är
det samma mobil. Och det som är så bra med mobilen är att den inte är så speciellt ny heller, så endast
3.000kr. Eller ja, bara bara, men jämfört med den jag hade först tänkt mig för närmare 7.200 kr, är den här
billigare. Och jag älskar min nuvarande mobil, som en uppgradering på den är jag otroligt nöjd med. Jag får
bara se till att säga upp mig från mitt nuvarande abonomang så att jag kan gå och köpa mig en S5 neo.
 
 
Och det här fina armbandet fick jag utav min fina kollega, Jeanette. Ett så otroligt fint armband och jag är
riktigt riktigt nöjd! Det som behövs göras innan jag använder armbandet är att jag måste byta den till en
mindre storlek, så att den sitter fast på min handled. Med en tröja då. Så sen är den good to wear! ♥
 
💕
#1 - - Johan:

Åh, sådana släktsmycken som går i arv är så fint tycker jag. Det blir ett extra värde i dem liksom :)

Vad var det för telefon du hade tänkt dig från början?

SV: Ja det var en bra helg i England får jag faktiskt säga och är dessutom nöjd med mitt spel och engelsmännen fick som sagt slita ordentligt för att knäcka oss, så tror nog de var nöjda med motståndet de med :)

Haha ja, mina inlägg förr var väldigt långa. Det klagar min sambo fortfarande på, att hon inte orkar läsa mina inlägg för att de är för långa, men då har hon inte heller varit inne på blogen på några år, så hon vet inte hur de är nu, bara hur de var typ när vi träffades :P

Var du på Systemet sen då, då när du var ledig?

Nej, man behöver ju inte sitta och glo, men det finns ju olika grad av att någon ser. Att någon annan sitter i soffan och tittar på en kan nog de flesta tycka är obehagligt eller känna sig obekväma i, men att tex springa ute klarar de flesta av, trots att folk då också kan se dem, men det blir ju på ett annat sätt.

#2 - - Alice:

Hej! Ville bara säga att du har vunnit tävlingen på min blogg!:)

#3 - - j:

Men så fina presenter du fick! :D