30 september - fredag 💕

 
Kan ni tÀnka er? Det Àr redan sista september. Himla vad mÄnaderna rullar pÄ snabbt! Men det sÀgs ju
att har du trevligt eller roligt, sÄ gÄr tiden snabbare. Och det tror jag ocksÄ pÄ! För trevligt har jag haft hela
Äret nu. Men men, nog om det. Idag vaknade jag runt 6.00 dÄ Niclas Äkte ivÀg pÄ spinning och sedan sÄ va-
knade jag Äterigen dÄ Niclas stod utanför dörren och ringde pÄ mig vid Ätta tiden. Haha, skönt att fÄ somna
om dÄ man vÀl kan! Men gick upp för att Àta, behandla mitt nuvarande problem jag har och umgÄs med fina
Niclas. Älskar vĂ„r kvalitetstid. Always! Och han tog Ă€ven ett extra pass idag, för att tjĂ€na in mer och Ă€ven för
att slippa sitta hemma dÄ jag arbetar. Fina han, att han orkar pÄ sina lediga dagar! Men det betyder alltsÄ att
jag ocksÄ arbetade kvÀll idag. Och skönt nog tog jag bilen idag. Alltid lika bekvÀmt och skönt! PÄ arbetet sÄ
gick det bra. Favoriter pÄ alla avdelningar ungefÀr och trÀffade pÄ en ''ny'' trevlig personal som jag arbetar
med imorgon! En trevlig dag pÄ jobbet med andra ord. Skjusade Àven hem Jeanette och gjorde hennes kvÀll!
 
Nu sitter jag hÀr, invÀntar pÄ att finaste Niclas kommer att komma hem och sen sÄ ska vi tvÄ se pÄ idol
tillsammans. LÀngtar! Knappt sÀtt nÄgonting idag, utan jag har enbart tittat pÄ Doobiloo och vÀntat och vÀntat.
 
Hoppas att er fredag har varit bra idag!
 
Kram 💕
#1 - - Amanda:

Mysigt att kolla pÄ idol tillsammans!! :) HÄller med om att tiden gÄr fort!

#2 - - Petra:

Jag tycker detta Äret har gÄtt otroligt fort. Inte alls lÄngt kvar till julen nu fy vad detta Äret har flugit ivÀg tycker jag.

Hoppas du fÄr en bra helg.

Sv aha okej Àr det npgon speciell sort du anvÀnder pÄ tressmer tÀnkte pÄ om det var flr torrt hÄr eller nÄgot annat?
Har hört av mÄbga det Àr bra shampo och balsam

Okej ja verkligen men nu tyvÀrr börjar hösten komma hÀr igÄr och idag har det blÄst och regnat fy vad trÀligt vÀder tycker jag.

HĂ€rligt att du hade en bra torsdag




#3 - - Miss%2520Tosse%2520Queen:

Tiden gÄr helt galet snabbt :O

SVar: Tack :D

Ja planen vi har just nu Àr att om 5 Är sÄ bor vi inte i Sverige :) Sen fÄr vi se om det blir sÄ eller ej :P

#4 - - Linda:

Det Àr helt galet sÄ fort tiden springer förbi!!

#5 - - Anita:

MÄnaden har ruuusat ivÀg :D

#6 - - JoJo:

mÄnaderna gÄr alldeles för fort :o

sv; det Àr vÀldigt roligt att hÄlla i sminkkurser! :D

haha nej det förstÄr jag ;P

kul att din kollega blev sÄ glad över sin present som hon fick utav dig! :) man blir sÄ glad av sÄnt ju, att se andra bli glada :)

jaa jag Àlskar julen sÄÄ mycket. jag vill redan börja julpynta xD hahah! kul att du och niclas har Ärsdag dÀr under allt julpysslande :)

sorry för sent svar, men har fullt upp hela tiden kÀnns det som :/

kram 💕

#7 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det lÄter himla ljuvt, faktiskt. Min fredag blev lugn som tusan. Men det var ganska skönt.

#8 - - Sofia Werlin: mammalivet och hÀlsolivet:

Svar; det Ă€r sĂ„ roligt att se dem smĂ„! Tuva-Li har börjat göra tecken till bĂ„de imse vimse och huvud-axlar-knĂ€ 😍

#9 - - Kattis:

LÄter som en riktigt hÀrlig fredag!:) Min var inte heller sÄ pjÄkig!

sv: FörstÄr att du vill Äka...Italien Àr vackert. SjÀlv har jag sett Rom och Venedig nu och skulle gÀrna se Ànnu mer...framförallt de södra delarna och öarna!:)