Månadens avslutande - november månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa den här månaden?
 - Firat både pappa och min bror som fyllt år den här månaden. Pappa lite grann, men på hans sätt!
- Fått klippa mig. Det är fan hur underbart som helst att få klippa sig. Det är riktigt riktigt skönt!
- Mormor och morfar plus Chili har bott hos oss lördag-måndag och det var hur underbart som helst!
- Varit hos tandläkaren den 16:e och fick då veta att inget hål behöver borras det här året, jihu!
- Då jag fick reda på all min ledighet under december. Det gjorde mig hur lycklig som helst.
- Allt fixande inför adventskalendern för min pojkvän. Underbart!
- Börjat julpynta i mitt rum och i resterande huset är redan julpyntad och fin, hihi!
- Jag hade även ett projekt på jobbet, eget intiativ, och hade mysdag med fina boenden!
- Snön har fallit ned!!
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden?
- Jag har varit rätt sjuk den här månaden. Var sjuk i tre dagar i rad. Tekniskt sätt fyra, men tog mig 
i alla fall till jobbet och arbetade. En annan negativ sak är att det skedde först något negativt med
en av våra boende och under helgens gång en till. Så det vart lite nedstämmande faktiskt...
 
3. Det bästa köpet den här månaden?
 - Ögonbrynspennan. Den som jag hade, tänkte jag köpa igen men tyvärr säljer kicks inte dem blonda
längre utan enbart dem bruna ögonbrynspennorna. Snyft, men jag fick med mig en ny hem, som jag
hoppas är lika bra om inte bättre!
- Sedan har jag köpt mig en bok. Jag råkade visst köpa andra delen, men det är inte hela världen. Då
är det bara att köpa första delen och sedan så kan jag börja läsa den då. Ingen brådska, haha...
- Duraphat. En tandkräm med extra hög flourhalt. Som jag ska applicera minst tre gånger per dagen,
men jag använder den för det mesta två gånger per dag. Räcker ypperligen, om man säger så!
 
 4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden?
- Ingenting. Det jag har behövt har jag kunnat köpa själv.
 
5. Vad är det bästa som du har gett bort den här månaden?
 - Jag gav min pappa ett litet dyrare och finare vin (och mitt allra första köp på systembolaget!) och
sedan så fick han lite lakrits utav mig. På fars dag fick han en super fin mugg och ett fint kort.
- Jag gav min bror ett litet hus-spöke som ska rensa bort dem onda andarna som befinner sig i hans
rum. Ett litet skämt samt lite allvar, då vi tror på sådant. Inte att vi har hemma hos oss dock...
- Sedan gav jag mitt kusinbarn Ludwig en bok med Babblarna som han är oerhört nöjd över!
 
 6. Den mest spelade låten den här månaden?
- Oj.. Svårt. Men en låt jag har spelat mycket och som är sjukt bra är Dannys version utav Freddies låt
på ''Så mycket bättre.'' Skepp, som han gjorde hur bra som helst. Ni kan lyssna på låten här nedanför!
    
 
 7. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden?
  - Jag har läst ur den här boken om gamlingarna, men går segt på den fronten och började istället läsa
''Vampyrens märke'' som jag även har skrivit en reccention om, som ni kan läsa här. Och den läste jag
chockerande nog ut på en vecka. Så för precis en vecka sedan började jag läsa ''sveket'', andra delen.
 
 8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden?
- Inga faktiskt. Och det chockerar mig lika mycket som det nog chockerar er, haha.
 
9. Bästa utflykten/utflykterna för den här månaden?
 - Hm.. Den här månaden har vi inte direkt åkt på någon utflykt. Men måste jag säga något roligt som
var som en familjetripp var då vi åkte till Älvsjömässan för att gå på Hobby mässan. Vårt sätt att fira
min pappa som fyllde år under november månaden. Så det var väl den bästa utflykten i november!
 
10. Bästa outfiten för den här månaden?
 - Svårt.. Jag kan faktiskt inte direkt bestämma.. Men får väl bli den här outfiten:
 
💕
#1 - - My:

Roligt att läsa :D

#2 - - Therese:

Härlig lista :)

#3 - - Amanda CL:

vilket gulligt litet spöke :D

sv: hoppas jag med :)

#4 - - Tuva Björnwall:

kul att läsa :D

#5 - - N:

Kul lista!

#6 - - Emma Broberg :

Kul att läsa lite vad du gjort under månaden!

#7 - - J:

Oh inte hört den låten!